23 mai 2012

Mandinga , Sabotată???


Mandinga, sabotată?

Întrebat ce părere are despre faptul că, după primele acorduri, monitorizarea din cască, în care Elena auzea atât vocile colegilor, cât şi negativul piesei, a dispărut integral, Costi a dat de înțeles că incidentul care a avut loc pe scenă nu i s-a părut întâmplător.

"Eu nu am crezut că pot exista 'erori' de acest fel la un nivel atât de înalt", ne-a spus Costi, precizând că nu poate face pronosticuri în ceea ce privește finala.

"Nu pot să fac preziceri. Nu am de unde să știu ce se va întâmpla. Ce-o vrea Dumnezeu! România e forzzzaaa!", a spus aceasta.

Trupa Mandinga, reprezentanta României la Eurovision 2012, s-a calificat în finala concursului, care va avea loc sâmbătă, după ce a trecut, marţi, de semifinala care s-a desfăşurat la Baku, în Azerbaidjan. Deşi solista formaţiei Mandinga, Elena Ionescu, a avut probleme cu casca, trupa românească, care a participat în concurs cu piesa "Zaleilah", compusă de Costi Ioniţă, a reuşit să treacă cu bine de semifinală. 

"Imediat după ce a coborât de pe scenă, Elena a venit plângând în Camera Verde. Am îmbrăţişat-o şi mai ales am felicitat-o, pentru că, într-o asemenea situaţie dificilă, s-a comportat ca o adevărată profesionistă. Imediat după aceea am vorbit cu responsabilii EBU de organizarea Eurovision pentru a afla cum a fost posibilă o asemenea problemă tehnică în semifinală", a declarat Dan Manoliu, şeful delegaţiei României la Eurovision pentru Mediafax.

Acesta a continuat: "Organizatorii Eurovision ne-au asigurat că a fost un incident neplăcut, pe care îl regretă şi care nu trebuie să dezvolte în noi o teorie a conspiraţiei. Ne-au dar asigurări că în finală totul va fi perfect pentru România"
.
Urmăreşte aici evoluţia Mandingăi!
Sursa Libertatea.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter