23 aug. 2012

Sunrise Inc - Toate femeile pleaca


Sunrise Inc. isi surprind fanii, la mai bine de patru luni de la cel mai recent single, cu o piesa noua. Asculta "Toate femeile pleaca".

Versuri

Toate femeile pleacă
Toate femeile pleacă

La Londra, la bursă, ţi-a crescut cota de piaţă
Totu-i pe profit, dar nu dai doi lei pe viaţă
Ştiu că pari fată cuminte pentru toţi
Dar te transformi când am o mie de cai pe patru roţi

Heya
Domnişoara este rea
Heya
Mă seduce cum vrea ea
Heya
Draga mea, îţi urmez visul
Vinzi de toate, faci păcate, ca să vezi Parisul

O noapte fierbinte la Paris
În braţe te cuprind
Oh, oh, oh
A, stai puţin, sigur pot să te ating?

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, o carieră

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, da, o carieră, da

Toate femeile pleacă
Toate femeile pleacă

Şi ai crescut, te-ai mutat pe Coasta de Azur
M-ai sedus, mi-ai luat banii şi buonjur
Puteam să jur că ai să mă duci cu vorba
Voiai doar iubire la Paris, Milano, Londra

Heya
Domnişoara este rea
Heya
Mă seduce cum vrea ea
Heya
Draga mea, îţi urmez visul
Vinzi de toate, faci păcate, ca să vezi Parisul

O noapte fierbinte la Paris
În braţe te cuprind
Oh, oh, oh

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, o carieră

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, da, o carieră, da

Toate femeile pleacă
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, o carieră

Toate femeile pleacă
La Londra, Milano, Paris
Să-şi cumpere Gucci, să-şi facă
O carieră, o carieră
O carieră, o carieră
O carieră, o carieră
De vis, la Paris
De vis, la Paris.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter