25 mar. 2013

Premiera Videoclip Elena feat. Glance - Ecou


Elena Gheorghe a lansat in aceasta dimineata la matinalii de la Antena 1 videoclipul piesei "Ecou "
care este o colaborare cu Glace.

"Piesa are un mesaj frumos, toata lumea se regaseste in el. Piesa e facuta de Laurentiu Duta, e cel mai tare. Ne potrivim foarte bine, imi da piese pentru mine. Toata lumea m-a innebunit cu videoclipul, vor sa il vada. Eu sunt o balerina care s-a despartit de iubit, care nu e Cornel. Sotul meu nu a vrut sa apara in clip, nu ii place, dar el l-a ales pe Baiat. E greu sa fii actrita, sa fii dragalasa cu cineva asa, din senin. Daca am reusit sa fiu credibila in clip, i se datoreaza regizorului si fetelor care m-au ajutat.
Sunt superactiva pe Facebook, spun ce fac si unde merg. Acum astept sa imi spuna parerea lor. Echipa de la filmari a fost una nou si buna, le multumesc pentru ca s-au ocupat de mine. Ma bucur ca am avut parul ca in reclama, au reusit sa il faca exact cum am vrut", a marturisit Elena la Neata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter