Farurile, în schimb, rămân nemodificate ca formă, în timp ce grila renunţă la stilul "nărilor", rămânând simplistă şi astfel evidenţiind mai bine sigla Renault. Nivelurile superioare de finisare au dreptul şi la ornamente cromate, care subliniază formele fantelor şi chiar reuşesc să îi confere o imagine mai evoluată maşinii.
In interior, Renault Sandero facelift promite o calitate mai buna si o noua consola centrala
În lateral, lucrurile rămân neschimbate, cu aceleaşi ornamente din plastic în partea inferioară a portierelor. Spatele are dreptul la un mic upgrade de imagine, dar nu prin modificări de design. Stopurile rămân aceleaşi, având doar o altă amenajare interioară, însă acum, sub sigla Renault, apare mare logo-ul modelului: Sandero.
Interiorul lui Sandero facelift inspiră un nivel mai bun al calităţii materialelor - cel puţin din imagini. Binevenită este modificarea consolei centrale, unde instalaţia multimedia este, în sfârşit, modernă, cu butoane mari, o ergonomie mult îmbunătăţită şi un display mai lizibil. Şi butoanele rotative ale climatizării sunt mai îngrijit realizate, impresia generală fiind pozitivă.
Renault Sandero Stepway are un look mult mai apropiat de al unui crossover capabil
Faceliftul afectează (în sens pozitiv) şi versiunea Sandero Stepway, unde se remarcă spoilerul frontal foarte robust, maşina având acum un puternic aer de crossover capabil. În interior, Stepway are dreptul la tapiţerii interesante, cu modele inedite, sporind puţin spiritul de aventură la bordul maşinii.
Ca motorizări, Renault Sandero facelift beneficiază, în America de Sud, de un motor de 1,0 litri Hi-Flex de 77 CP, precum şi de unul de 1,6 litri Hi-Torque şi 95 CP, pentru care încă nu au fost comunicate performanţele şi datele de consum. De asemenea, nici modificările de preţuri nu se ştiu deocamdată.
Pentru moment, putem concluziona că Renault Sandero facelift este suficient de reuşit şi, cel mai important, reprezintă o evoluţie binevenită pentru acest model low-cost. Rămâne întrebarea dacă Dacia Sandero facelift va trece prin acelaşi tratament sau designerii vor urma o altă direcţie, aşa cum a afirmat recent Laurens Van den Acker, susţinut şi de randările celor de la L'Auto Journal.
CREDEŢI CĂ DACIA SANDERO FACELIFT VA ARĂTA LA FEL CU RENAULT SANDERO FACELIFT?
SuRSa www.promotor.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu