20 oct. 2014

Uite ca am revenit :D

A trecut ceva timp de când nu am mai scris ceva pe blog (cam de 3 luni), la început am privit totul că o vacanță, dar acum când mă uit înapoi și observ că a trecut așa de mult timp  mă îngrozesc.

 Multe lucruri s-au întâmplat în aceste trei luni, atât pe scenă politică (deși nu am vrut să scriu niciodată despre politică,  acest subiect îl voi dezbate într-un articol viitor) cât și în viață mea ( în această vară am avut ocazia să pot participa la 6 nunți  dintre care 3 că fotograf secundar, una ca fotograf principal și două ca invitat :D) (Câteva poze aici, aici şi aici)

 Din această săptămână îmi propun să îmi reiau activitatea cu câteva rubrici noi, dar și cu rubrică bine cunoscută "piesă săptămânii" care o voi posta în continuare miercurea.
 Încep trei rubrici noi, o rubrică intitulată "Știrea financiară" în care voi încerca să postez câte o știre care influențează piață financiară, o altă rubrică "Lumea It" în care voi poștă cea mai interesantă știre din lumea it din acea săptămâna iar în ultima voi vorbi despre lumea auto.

 Pe lângă aceste rubrici voi continua să particip la testele auto la care voi fi invitat, ulterior publicând recenzii despre acestea. Stați aproape deoarece în scurt timp veți putea vedea pe blog un nou test cu Nissan Pathfinder, dar și cu noul model de VW Passat ( eu unul de abia aștept :D )

 P.S.  De o luna sunt fotograf -ul Club-ului illusion, și vă invit acolo cu mare plăcere (sâmbăta această i-am avut că invitați pe cei de la Partydul Kiss Fm )


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter