6 iun. 2012

Promisiuni Electorale Nr 4 UNPR



Sămbâtă, 2 iunie, la Faraoani, apoi duminică, 4 iunie, la Valea Mare, a avut loc lansarea candidatului la primăria și consiliul local Faraoani din partea UNPR, Adrian Solomon. A avut loc discursul electoral, un mic spectacol a ansamblului Ecoul din Vale, o horă cu Marcel Udilă și Marcel Badurlă din Bacău și o discotecă pentru tineri și nu numai în sala de sport. În public, între susținători se afla și soția acestuia.
Deoarece nu am fost prezent la Faraoani o să scriu despre ce a fost la Valea Mare, bănuiesc că a fost cam același discurs.
Pentru început, Adrian Solomon a explicat exact care este treaba cu ungurii veniți în sat și cu limba maghiară în școli. “Ungurii au venit singuri, nu i-am adus eu. Cât voi fi eu primar nu se va învăța limba maghiară în școală. Vom învăța limba maghiară dacă dorim.” a spus Solomon. Primarul a mulțumit oamenilor că l-au votat în ultimii 16 ani și a explicat de ce a trădat un partid și a trecut la UNPR, și anume pentru că toate fondurile europene se politizau și erau respinse. “Am spus că este bine să trec eu într-o bărcuță mică a puterii ca să prindem fonduri pentru comuna noastră. Și am reușit.” a declarat Adrian Solomon.
Citește mai mult pe Faraoani.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter