29 mai 2013

Piesa Săptămânii : INNA feat. Reik - Dame Tu Amor #19

Piesa acestei  săptămânii este interpretată de INNA ,împreună cu  Reik si este intitulată "Dame Tu Amor"
“Mi-a plăcut foarte mult să lucrez la videoclipul pentru una dintre cele mai frumoase piese de dragoste de pe albumul meu “Party Never Ends” – “Dame Tu Amor”. Sunt încântată de colaborarea cu băieții de la Reik și sper ca fanilor noștri să le placă ce a ieșit. De data aceasta, emoțiile au fost mult mai mari decât de obicei, pentru că am fost regizorul videoclipului, dar am lucrat alături de echipa mea, Global Records, în care am încredere. Inspirația principală pentru acest videoclip a fost Frida Kahlo, binecunoscuta pictoriță mexicană, o personalitate complexă care mă fascinează prin forță, creativitate, sensibilitate, stil”, a declarat Inna. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter