13 mai 2013

Umbra unei clădiri....


În urmă cu câteva zile eram în autobuz când am auzit o discutie despre clădirea în care îsi avea sediul compania Diana Forest situată pe str. Mărăşeşti (zona Orizont) aşa că am decis să caut câteva informaţii despre această clădire.


O clădire părăsită.....

Mi-am pus întrebarea cine deţine această clădire şi de ce nu face ceva cu ea?
După parerea mea acolo ar putea fi amenajate câteva garsoniere pentru familiile nou întemeiate sau chiar pentru studenţi, dar se pare că în următoarea perioadă acest lucru nu va fi realizat.
Acum să vă răspund si la intrebare. Clădirea se pare că aparţine firmei GP Holding Invest SRL Bucureşti unde acţionarul principal este Gică Popescu , de asemenea el deţine si o franciză în domeniul imobiliar(controlează 11 companii din domeniul dezvoltării imobiliare)




Focar de infecţie

Am trecut astăzi pe acolo să fac câteva poze pt acest material si ceea ce am văzut m-a şocat seringi, bidoane, resturi mai ceva ca la groapa de gunoi.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Politie Locale Bacău Florin Podoleanu 15 persoane au fost luate în evidenţă după ce au fost alungate de acolo, firma fiind amendată în total cu 1900 de lei.




1 comentarii:

  1. Si asa in loc sa se foloseasca intr-un scop bun pentru oamenni nevoiasi sau chiar studenti mai bine le lasa pe mana vagabonzilor si a traficantilor de droguri. Noaptea nu ar da de bine sa se ajunga in zona caci cu siguranta s-ar ajunge sa se scrie un cu totul alt material stufos

    RăspundețiȘtergere

 
Site Meter