21 ian. 2014

Despre Revelion 2014

Chiar dacă au trecut 21 de zile de la Revelion, eu acum am decis să vorbesc puțin despre acest eveniment(Revelionul) și despre ceea ce am făcut eu.
Anul acesta, împreună cu un bun prieten, am decis să organizăm petrecerea dintre ani la o pensiune din Nicolae Bălcescu. Pensiunea arată foarte bine, dispune de o sală de evenimente cu o capacitate de maxim 300 de locuri, împreună cu toate facilitățile.

Am început pregătirile cu o lună mai devreme, am ales locația, am stabilit meniul, am ales muzica etc. Toate  bune și frumoase până .....

Stați să vedeți de acum, prețul fiind de 160 de lei de persoană lumea nu prea s-a îngrămădit, cu toate că am făcut foarte multă promovare evenimentului. 

Aveam un target de 150 de persoane, dar am ajuns ca în două săptămani de la lansarea invitației să primim doar două telefoane pentru “mai multe detalii...”... 
Până la urmă am reușit să strângem  75 de persoane care s-au distrat până dimineață.

Stați! Asta nu e tot.  Cu două seri înainte de eveniment primim un telefon de la ”lăutar” că nu poate să mai vină(n.r. acum începe drama). Dar eram pregătiți; aveam și un plan de rezervă, care s-a dovedit a fi unul mult mai bun.


La sfârșit toată lumea a fost mulțumită, dar eu nu știu dacă mă voi mai implica în organizarea unui asemenea eveniment.

Mai jos aveți căteva poze și un material video de atunci 







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter