1 apr. 2014

Lana del Rey va concerta in Bacau

Nu știu dacă ați văzut sau nu, dar uite că scriu si eu despre acest eveniment. În urmă cu o oră am primit un comunicat de presă în care am fost anunțat că Lana del Rey vine la Bacău pe 25 Aprilie(iupii). 
Am rămas surprins, dar numai după câteva telefoane am înteles că Lana a ales Bacăul datorită Teatrului de Vară, dar și din pricina succeselor pe care le-au avut Smiley și Loredana aici.

Lana del Rey este interpreta pieselor Summertime Sadness, Blue Jeans, Young and Beautiful, Born to Die.

Evenimentul începe la ora 20, fiind puse la vânzare 3 categorii de bilete:
  • Golden Circle 455,60 RON
  • Silver Circle 302,35 RON
  • Normal Circle 170,40 RON
Update: Farsă de 1 Aprilie :)))




România, prezență dezamăgitoare la Târgul Regional de Turism ~ LuCyFeR93

4 comentarii:

  1. Pe bune? Pacaleală de 1 Apriliie :O

    RăspundețiȘtergere
  2. crezi ca, daca vede Lana afisul, mai concerteaza vreodata in rromania?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca afisul arata destul de bine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrajeala ! Conform site-ului ei oficial, pe 25 aprilie are concert in New Orleans.

    RăspundețiȘtergere

 
Site Meter