Timpul a devenit cea mai importantă resursă din ziua de azi, aşa că după o perioada
destul de lungă de când nu am mai scris ceva pe blog vin cu o poveste destul de interesantă.
Lucrurile pot spune că
au început cam aşa. Fiind anul III la Marketing şi studiind o materie denumită
Marketing Social Politic, am fost nevoiţi să realizăm o campanie socială. Nu am
stat foarte mult pe gânduri , iar 15 dintre noi am pus bazele proiectului TareAş Ajuta Un Copil.
Primul pas şi poate cel mai important a fost selectia studenţilor participanţi,
aşa că fiecare a trebuit să susţină un mic interviu cu coordonatorul de proiect
(Răzvan). Interviul a fost unul destul de scurt, de aproximativ 10 minute în
care am vorbit deschis, la final aflând foarte multe lucruri interesande despre
noi. Poate credeţi că participarea la acest interviu a fost în zadar, dar nu a
fost aşa, fiecare a fost repartizat într-un departament potrivit.
Vă spuneam mai devreme
de câteva departamente. Ei bine au fost trei, ca să fiu mai exact cel de
Management, cel de Negociere şi cel Media şi de Comunicare din care am făcut şi
eu parte.
Pasul al doilea a fost
poate cel mai complicat de realizat, deoarece aveam de ales grupul ţintă, aşa că
am apelat la ajutorul fostei noastre îndrumătoare de an, care este director al Institutul Judeţean de Statistică. Aceasta ne-a sugerat că cel mai bine ar fi
să ne axăm pe zona Coloneşti, care este o zonă destul de defavorizată. Zis şi
făcut, am ales scoala din Călini împreună cu gradiniţa tot din acea localitate(aproximativ 50 de copii).
După câteva zile le-am
făcut o vizită şi am constatat că chiar au nevoie de ajutorul nostru (foto)
Pasul III Alegerea
numelui campaniei
Numele campaniei trebuia
să fie unul destul de răsunător şi uşor astfel încât dacă cineva îl aude să îi
rămână în memorie. Au existat mai multe variante dar cea mai potrivită după
parerea mea dar şi a colegilor a fost Tare Aş Ajuta Un Copil.
Imediat după departamentul meu a realizat logo-ul campaniei şi pagina de
facebook unde ne-am promovat masiv.
Pasul IV Atragerea de
fonduri
Aici pot spune că echipa
de negociere a dus tot greul, colegii umplând foarte mult pe teren pentru a
atrage fonduri de la diverse societăţi comerciale. Echipa a fost foarte bine
instruită astfel ca la fiecare firmă să se prezinte mapa de proiect care a fost
foarte bine întocmită de cei de la Management.
Pot spune că
departamentul media chiar dacă nu prea aveam treabă, am decis să ne implicăm,
astfel timp de doua zile m-am instalat în holul facultăţii unde am realizat
câteva fotografii de studio în schimbul unei donaţii de 5 lei. Acţiunea pot spune
că a avut un real succes, reusind să strângem suma de 1000 de lei, dar asta
datorită vouă. Tin să vă mulţumesc încă odata pentru ajutorul acordat.
Nu vă mai spun că la
sfârşitul zilei a venit echipa de negociere şi ne-au spus că compania SCC
urmează să doteze scoala cu birouri şi calculatorare (eu unul am rămas mască).
Ei bine să nu uit aici
şi de Cosmin care a tuns în scop caritabil, donând şi el banii obţinuţi.
Au mai fost amplasate
urne de donaţii şi în câteva licee, astfel cei care aveau câte o jucărie in plus, să o doneze copiilor care chiar au nevoie de ea.
Pasul V Vizita (cadouri)
După ce am centralizat
tot ceea ce am reuşit să adunăm, o echipă mixtă a fost la cumpărături şi au
realizat pachetele pentru fiecare copil.
Ziua următoare pot spune
că a fost cea mai obositoare deoarece am plecat în jurul orei 8:30 (4 maşini)
spre Călini unde am desfăşurat timp de două ore activităţi nonformale cu copii
de acolo, bineînteles cu ajutorul colegului Gabriel :D (album foto aici)
Mai multe fotografii din
candrul proiectului le găsiţi pe pagina de facebook.
Best team :
Carp
Parascovia
Cucoș
Tatiana
Alecsă
Eliza-Bianca
Gheorghiștean
Valeria
Melnic
Marina
Carnariu
Gabriel
Vlad
Cosmin
Balaban
Catalin
Cheța
Ionuț
Antal
Lucian
Nănescu
Bogdan
Oancea
Cosmin
Ștefănescu
Gabriel
Cristian
Silviu
Popovici
Răzvan
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu