12 ian. 2015

Test Drive VW Passat Generatia 2015 (foto+video)

Dacă anul trecut l-am început cu un test drive cu noul VW Amarok , iată că și anul acesta cei de la Cybernet Auto Center mi-au pregătit o mică surpriză, lăsându-mă să conduc noul VW Passat 2015 sau cum alți îl stiu Passat B8. Pot spune că sunt blogger oficial al evenimentului Passat Driving Days (care a început pe data de 10 și se termina pe 30 ianuarie) așa că am avut ocazia să conduc mașina înaintea multora. Trebuie să aveți în vedere că am condus mașina pe zăpadă (tocmai ce ninsese).
Eu zic să o luam încet, încet cu începutul și să prezint puțin mașina de test. Passat B8 sedan, cu un motor de 2.0 diesel cuplat la o cutie automata DSG în șase rapoarte, dezvoltând 150 de cai putere sau 110 kW, dispunând de tehnologia Blue Motion (aceasta ajutând mașina să obțină un cosum foarte mic, dar despre acest lucru puțin mai târziu).

Să intrăm puțin în mașină. Vă spun încă de la început că este pentru prima dată când conduc un Passat, așa că nu voi avea grad de comparație ( singura mașina apropiata fiind Golf-ul, dar este din alt segment). La interior mașina îți lasă o impresie foarte bună, calitate germană garantată (noua clasă premium), linii moderne, un sistem multimedia foarte bun denumit de cei de la VW ”Discover Pro”, acesta dispunând de navigație, un ecran tactil de 8 inch, conexiune la telefon, porturi auxiliar și USB și toate nebuniile de care are nevoie o mașină din 2015 :D. La Capitolul sunet nu am nimic e reprosat.
După câtiva kilometri de condus am observat că suspensiile își fac foarte bine treaba, reușind să absoarbă fiecare denivelare și groapă din asfalt.

Climatizarea se face pe trei zone, pasagerii din spate dipunând de reglaje separate, insonorizarea este foarte bună, motorul auzindu-se numai atunci când o calci :))) (lucru pe care l-am făcut și eu ).

Cuvântul de ordine pentru noul Passat este confortul!!
Să trecem puțin și la exterior unde mașina pot spune că arata foarte bine, având unele modificări minore față de versiunea anterioara. Mie unul mi-au plăcut la nebunie blocurile optice :D . Sincer să fiu nu aș putea numi noul Passat ca fiind nou ci doar un facelift bine meritat !!!!! 

Să trecem la consum. Pe parcusul testului am condus mașina în modul eco, aceasta dispunând de încă doua moduri unul Sport și cel de al doilea fiind cel ”Normal” (nu îmi mai aduc aminte cu se numea :D), reușind să obțin un cosum de 8 l/% (în oraș) ceea ce nu este destul de rău pentru o mașină destul de grea, oricum în cartea tehnică producătorul menționează un consum de 5,5 . Este bine cunoscut faptul că producătorul umblă puțin la cifre.

La capitolul tehnologie mașina stă foarte bine dipunând de cele mai bune sisteme pe care le-am testat. Singurul sistem pe care l-am simțit in cadrul testului a fost “Area View” care  afişează pe ecran vecinătatea din jurul maşinii şi  ajută, la manevrarea maşinii sau la ieşirea în drumurile principale de pe drumuri secundare fără vizibilitate.


La final țin să le mulțumesc celor de la Cybernet pentru șansa acordată, însă trebuie să spun si ceva rău despre mașina. Mie unul nu mi-a plăcut volanul care este unul mititel, dar și ceasul care este plasat deasupra sistemulul de navigație. (sigur se vor găsi persoane care să cumpere mașina doar pentru acel ceas :D, eu unul nu îi văd rostul momentan)











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter