Dacă anul trecut l-am
început cu un test drive cu noul VW Amarok , iată că și anul acesta cei de la
Cybernet Auto Center mi-au pregătit o mică surpriză, lăsându-mă să conduc noul
VW Passat 2015 sau cum alți îl stiu Passat B8. Pot spune că sunt blogger oficial
al evenimentului Passat Driving Days (care a început pe data de 10 și se
termina pe 30 ianuarie) așa că am avut ocazia să conduc mașina înaintea
multora. Trebuie să aveți în vedere că am condus mașina pe zăpadă (tocmai ce
ninsese).
Eu zic să o luam încet,
încet cu începutul și să prezint puțin mașina de test. Passat B8 sedan, cu un
motor de 2.0 diesel cuplat la o cutie automata DSG în șase rapoarte, dezvoltând
150 de cai putere sau 110 kW, dispunând de tehnologia Blue Motion (aceasta
ajutând mașina să obțină un cosum foarte mic, dar despre acest lucru puțin mai
târziu).
Să intrăm puțin în
mașină. Vă spun încă de la început că este pentru prima dată când conduc un
Passat, așa că nu voi avea grad de comparație ( singura mașina apropiata fiind
Golf-ul, dar este din alt segment). La interior mașina îți lasă o impresie
foarte bună, calitate germană garantată (noua clasă premium), linii moderne, un
sistem multimedia foarte bun denumit de cei de la VW ”Discover Pro”, acesta
dispunând de navigație, un ecran tactil de 8 inch, conexiune la telefon, porturi
auxiliar și USB și toate nebuniile de care are nevoie o mașină din 2015 :D. La
Capitolul sunet nu am nimic e reprosat.
După câtiva kilometri de
condus am observat că suspensiile își fac foarte bine treaba, reușind să
absoarbă fiecare denivelare și groapă din asfalt.
Climatizarea se face pe
trei zone, pasagerii din spate dipunând de reglaje separate, insonorizarea este
foarte bună, motorul auzindu-se numai atunci când o calci :))) (lucru pe care
l-am făcut și eu ).
Cuvântul de ordine pentru noul Passat este confortul!!
Să trecem puțin și la
exterior unde mașina pot spune că arata foarte bine, având unele modificări
minore față de versiunea anterioara. Mie unul mi-au plăcut la nebunie blocurile
optice :D . Sincer să fiu nu aș putea numi noul Passat ca fiind nou ci
doar un facelift bine meritat !!!!!
Să trecem la consum. Pe
parcusul testului am condus mașina în modul eco, aceasta dispunând de încă doua
moduri unul Sport și cel de al doilea fiind cel ”Normal” (nu îmi mai aduc
aminte cu se numea :D), reușind să obțin un cosum de 8 l/% (în oraș) ceea ce nu
este destul de rău pentru o mașină destul de grea, oricum în cartea tehnică
producătorul menționează un consum de 5,5 . Este bine cunoscut faptul că
producătorul umblă puțin la cifre.
La capitolul tehnologie mașina
stă foarte bine dipunând de cele mai bune sisteme pe care le-am testat.
Singurul sistem pe care l-am simțit in cadrul testului a fost “Area View”
care afişează pe ecran vecinătatea din
jurul maşinii şi ajută, la
manevrarea maşinii sau la ieşirea în drumurile principale de pe drumuri
secundare fără vizibilitate.
La final țin să le
mulțumesc celor de la Cybernet pentru șansa acordată, însă trebuie să spun si
ceva rău despre mașina. Mie unul nu mi-a plăcut volanul care este unul mititel,
dar și ceasul care este plasat deasupra sistemulul de navigație. (sigur se vor
găsi persoane care să cumpere mașina doar pentru acel ceas :D, eu unul nu îi
văd rostul momentan)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu