22 apr. 2016

Artă şi Talent - Copilărie (sky)

Chiar stăteam şi mă gândeam că în ultima perioada de timp în afară de politică, nu auzim mai nimic nou, însă ieri Mădălin a avut curajul să lanseze o piesa noua "Copilăria".



          "Am vrut să fac o melodie care să arate că majoritatea din jurul nostru, se plâng degeaba. Sunt alţii/altele care o duc mult mai rău si de asta cred că ar trebuii să ne gandim de doua ori înainte să ne văicărim sau să criticăm totul în jur."  Mădălin


Piesa vine la pachet cu un videoclip, după părerea mea fiind destul de bine realizat de Teo, deşi pentru a produce si regiza un astfel de videoclip ai nevoie de o echipă destul de numeroasă în spate şi de resurse financiare mari , aceştia au facut totul din pasiune, iar după mai bine de o luna au reuşit să îl finalizeze.
 
          "I-am spus să se gândeasca la o regie şi până la urmă am ajuns să fac eu toată regia clipului pentru că el deja avea în cap cadre de duzină. După ce am ascultat piesa am ştiut că trebuie ceva pe măsura deoarece îmi placea foarte mult şi încă am impresia că o să ajunga acolo unde trebuie. Ne-am simţit bine, a fost o experienţă deosebită şi ne place ceea ce facem, asta este tot ce conteaza." Teodor


Mai jos aveţi videoclipul. Un like şi un share nu ar strica, mai ales că am promova valorile locale :D.




P.S. Am contribuit şi eu cu câteva cadre :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter