17 sept. 2010

Noapte Alba :D

Azi noapte nu am avut somn.
Toata noaptea m’am pierdut in ganduri si vise,cu ochii deschisi.
Cu toate ca,corpul imi cerea somn,mintea imi cerea aer.
Asa ca am cautat cel mai apropiat bloc,si m’am oprit la ultimul etaj.
Am urcat pe bloc si am inceput sa fac cel mai obositor lucru,statul.
Frig in jurul meu,frig in mine,asa de urat.
Priveam orasul si cerul,foarte frumos.
Mi’am indreptat privirea undeva jos,unde am vazut doi indragostiti.
Erau perfecti impreuna,asa de bine le statea…
Si m’am bucurat pentru ei,din suflet.
Dar nu mult…pentru ca m’a cuprins tristetea.
Simteam ca toate gandurile imi ies prin piele,lacrimile erau atat de grele
inauntrul ochilor,incat tot capul imi pica pe umeri.
Blocul incepuse sa se invarta cu mine,iar frigul deja ma intepa.
Imi veneau in gand imagini,tot felul de imagini,cu ea,iar eu
nu ma puteam misca.
Probabil de’aia simteam gandurile iesindu-mi din cap.
Imaginile erau din ce in ce mai multe,
iar blocul se invartea din ce in ce mai repede.
Deodata m’a cuprins febra,nasul imi curgea,
si sunetul masinilor se auzea din ce in ce mai incet.
Durerea din piept ce a inceput odata cu febra,vroia parca sa ma rupa de lume.
Lacrimile,asa grele cum erau,au izbucnit siroaie,iar capul mi’a picat
intre maini.
Am ramas asa,vizualizand imaginile cu ea,pentru ca acolo,intre mainile mele,
era cald.
Ora 06:56…
Nu am bagat de seama cand,dar imaginile se terminasera de mult,ca apoi sa reapara.
Cu greu mi’am ridicat fruntea,o simteam grea si vaga,ochii abia deschisi
au vazut ceva frumos.
[M'am gandit sa'i dau mesaj,sa o anunt ca o iubesc,si am facut'o]
Era soarele,rasaritul.
A fost foarte frumos,iar pentru cateva minute,chiar am uitat de dureri.
Culoarea portocalie imi deranja irisul,dar am continuat sa privesc.
Se inalta,se inalta incet dar sigur,si cu fiecare miscare a lui,
imi aduceam aminte de ea…
Am realizat ca era deja sus,si lacrimile grele de mai devreme au reaparut.
Curgeau fara oprire pe fata mea,iar eu ma simteam neajutorat.
Am plans,am plans mult timp,fara nimeni sa ma vada,auda si critice.
Am plans in liniste,pentru ca sunt singur.


Nicu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter