26 ian. 2011

Videoclip: Andreea Balan – Crazy About You

Andreea Balan a lansat, pe Monden.info, cel mai recent clip al ei – Crazy about you. Filmarile au avut loc la Palatul Ghica, poze v-am prezentat aici, iar responsabil cu regia a fost Alex Ceausu.

Asa cum ne-am dat seama din teaser, “Crazy about you” este un clip hot, cu tinute provocatoare si o coregrafie realizata de Petrisor. Invitatii speciali ai acestui videoclip sunt Ivan Berry (ex-director Sony Music Canada) si Rupert Gayle (compozitorul canadian care a lucrat pentru albumul Superwoman).

“Crazy About You nu este un videoclip de imagine ci prezinta o parte din universul in care traiesc. Fiecare camera in care intru semnifica intr-un mod simbolic momente din viata mea iar personajele dinclip sunt oameni care mi-au fost alaturi de-a lungul anilor. Cred ca este unul dintre cele mai bune clipuri ale mele”, a declarat Andreea.

Voi ce ziceti? A reusit Andreea sa va innebuneasca cu acest clip
VeZI ViDEOClIPuL aICi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter