19 oct. 2011

Videoclip Emil Lassaria & F.Charm Guantanamera

Videoclipul a fost regizat de Iulian Moga şi băieţii au filmat pe străzile din Mdina ("Oraşul tăcerii"), Malta. Povestea clipului este simplă: după o noapte nebună petrecuta în camera de hotel în compania unor superbe domnisoare Emil Lassaria dispare iar bunul lui prieten, F. Charm pleaca în căutarea lui.

"Am alergat în trei zile cat nu am alergat toată viaţa, după prima zi de filmare nu mai puteam să mă ridic din pat. De parcă febra musculară n-ar fi fost de ajuns, am şi căzut atât de rău încât am avut impresia că mi-am rupt toate oasele. Eram foarte prins de acţiunea clipului aşa că nu am observat că pe jos era ud şi am alunecat pe spate mai ceva ca-n filme, unii trecători oprindu-se să mă întrebe dacă sunt ok", a povestit F.Charm pentru mtv.ro.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter