9 dec. 2013

Ovidiu Budeanu - dialog cu elevii colegiului Economic

În urmă cu câteva zile am fost invitat la o activitate denumită sugestiv ”Ora de business ... La Scoală”,  aceasta desfășurându-se la Colegiul Economic. Fiind la Facultatea de Științe Economice la specializarea Marketing mi-am spus că nu strică o astfel de activitate, așa că am participat.
Deși am cerut mai multe informații organizatorului cu privire la persoana care v-a fi invitată, acesta  a vrut să păstreze secretul și nu mi-a spus, iar spre surprinderea mea invitatul a  fost Ovidiu Budeanu (deținătorul Mall-ului din Bacău).

Activitatea a început cu două întrebări care le-au fost adresate elevilor prezenti, astfel prima  a sunat asa „Cine a fost la Mall?” toată sala a ridicat mâna, cea de-a doua a fost „Cine îl cunoaste pe deținătorul Mall-ului?” la această întrebare au fost ridicate doar 3 mâini, iar spre surprinderen elevilor acesta era în fața lor.

Elevii au fost rugați să îi adreseze domnului Budeau  întrebări iar printre  ele se numără și următoarele.(întrebările au fost înregistrate audio )


  • Cine a avut încredere în dumneavoastră în momentul când ați vrut să construiți Mall-ul?
„Banca a spus că investește în mine, banca investește în cel care face planul de afacere, în proprietar(...)Încrederea ți-o câștigi prin ceea ce faci (...) Trebuie să ai inițiativă, dacă ai inițiativă deja pleci cu două variante ori câștigi ori pierzi”


  • Cum era viața dumneavoastră în liceu?
„Eu nu am învățat foarte bine la toate materiile, însă la matematică am excelat, cred că erau 10-12 ore pe zi care învățam la matematică și nu exagerez”



  • Care considerați că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un om de afaceri?

„Determinare (...) îți spun cu certitudine că dorința de reușită primează peste tot”



  • Ați avut profesori preferați în liceu?
„ Nu”


 Mai multe întrebări și răspunsuri în materialul audio de mai jos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter