31 dec. 2013

Retrospectiva anului 2013

A trecut ceva timp de când nu am mai reușit să scriu pe blog, dar fiind sărbatorile de iarna sincer nu am avut timp așa că  am găsit câteva minute libere și am decis să scriu  ce am făcut  în  2013 și ceea ce îmi promun pentru anul 2014.

Voi începe cu luna ianuarie

Februarie
  • am reușit să îmi schimb aparatul foto (am scăpat de Nikonu-ul D3000 și am trecut la D5100)
  • mi-am luat obiectiv nou cel de 18-105 de la Nikon
  • prima experință ca fotograf la o nuntă
  • începutul parteneriatului cu Damean Events
Aprilie
  • am început parteneriatul cu asociația Kolping Moldova
  • a fost și ziua mea
Mai
Iulie
August
  • am început parteneriatul cu Romanian Top Hits unde am participat ca fotograf cu acces pe șcenă
  • am participat la Mamaia Musi Awards (am reușit să văd marea pentru prima dată)
  • prima călătorie cu trenul după mai bine de 8 ani
Septembrie
Octombrie
  • am început parteneriatul cu Liga Studentească, dar si cu acosiatia Y.E.S
  • un nou obiectiv Tamron 70-300 mm
Noiembrie
Decembrie

Acum că este sfârșit de an  îmi propun  câteva lucruri pentru anul 2014, să îmi achizitionez un obiectiv de 50 mm, să trec la un domeniu.ro (LuCyFeR.ro sau LuCyFeR93.ro) și să scriu mai mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter