19 dec. 2013

Piesa Săptămânii: Beyoncé - Drunk in Love (Explicit) ft. JAY Zb #47





Piesa acestei săptămânii este interpretată de Beyoncé împreună cu JAY Z și este intitulată " Drunk in Love".
„Drunk in love” face parte din noul album care  poartă numele artistei și care conține 14 piese și 17 videoclipuri.
Eu văd muzica. Este mai mult decât ceea ce aud. Când sunt conectată la ceva imediat văd și povestea vizuală sau o serie de imagini care sunt legate de un sentiment sau o trăire, de o amintire din copilărie, gânduri despre viață, despre visele mele sau despre fanteziile mele. Toate sunt strâns legate de muzică. Cred că ăsta este unul dintre motivele pentru care am vrut să fac un album vizual. Am vrut ca oamenii să audă piesele și să vadă în același timp povestea din mintea mea. Viziunea pe care o am eu este ceea ce vreau ca oamenii să experimenteze, a explicat Beyonce.



20 Decembrie School's Out Party@Pub S4 ~ LuCyFeR93 
Revelion 2014 @ Pensiunea La Bella Vita ~ LuCyFeR93
Ovidiu Budeanu - dialog cu elevii colegiului Economic ~ LuCyFeR93
Balul Bobocilor Anghel Saligny 2013 (foto + video) ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Mossano feat. Ami - I Promise #46 ~ LuCyFeR93 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter