20 apr. 2013

Foto+ Video Cupa Presei la Karting


Astăzi am participat împreuna cu jurnaliştii şi bloggerii Bacăuani la Cupa Presei la Karting organizată de Marius Fundulea cu ajutorul lui  Eduard Nunu(Speed Park) şi al lui  Bogdan Pintilie(Scuza).Competiţia s-a desfăsurat la actualul Speed Park fosta pistă de karting Selena
La competiţie au participat 36 de oameni de presă iar aceştia  au fost ocupanţii primilor 3 poziţii:
Locul I – Marius Fundulea(Romania TV) 1.min 23  sec
Locul II – Vasile Pricope(Kiss FM) 1min 26 sec
Locul III – Laura Pinter(1TV) 1 min 27 sec 

Eu m-am clasat pe locul 17 cu un timp de 1 min 34 sec , dar tin să specific că aceasta a fost prima mea experienţă pe un kart aşa că am obţinut un timp destul de bun.
Dacă cauţi senzaţii tari nu ezita să le faci o vizită celor de la Speed Park deoarece experienta este una extraordinară  iar un tur de pista pentru copii costă doar 4.9 lei iar pentru adulti 7,9 lei.
In scurt timp voi publica si un material video, iar mai multe poze veţi găsi pe pagina de facebook a blog-ului




1 comentarii:

 
Site Meter