14 iun. 2013

Fantoma Teatrului de Animaţie


De foarte multe ori am trecut pe lângă aceasta dar niciodată nu am avut curajul să fac câteva poze şi să scriu câteva rânduri pe blog,însă astăzi am reusit să fac aceste poze si să vă vorbesc despre clădirea Teatrului de Animaţie.


Mulţi dintre noi am fost la spectacolele  acolo si am văzut cladirea atunci când era într-o forma mult mai bună decât cea din prezent. Acest imobil a lost lăsat să se degradeze  iar acest lucru nu îi afectează doar pe cei care locuiesc în zonă dar şi pe copii care vin la locul de joacă amenajat în parcul categralei , deoarece în această clădire se adăpostesc câţiva "maidanezi de bacău".



Clădirea se pare că a fost revendicată chiar de către urmaşii proprietarilor de dinaintea celui de al Doilea Război Mondial, iar acum se află  în proprietatea Fundaţiei "Caritatea". Viceprimarul Dragoş Luchian  a declarat că primăria este interesată să cumpere aceast imobil deoarece este unul de patrimoniu.

"Clădirea nu este foarte veche, este de prin 1920.Este făcută de negustorii evrei care aveau în toată zona case" a declarat istoticul băcăuan Eugen Sendrea.

Voi ce părere aveţi merită ca o clădire de patrimoniu să fie lăsată în paragină?


*eu  unul prefer ca aceast imobil  să fie restaurat



Mai jos aveţi câteva poze 












Noul Allview P5 Qmax – Performanţă maximă ~ LuCyFeR93 
Noul Samsung Galaxy S4 Mini (specificaţii) ~ LuCyFeR93  
Despre două telefoane ce urmează a fi lansate ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter