2 nov. 2013

Balul Bobocilor Ferdinand I - Foto, video și rezultate

Vineri după-amiaza începând cu ora 17:00 în Club Kremlin  a avut loc Balul Bobocilor Colegiului National Ferdinand I. Elevii liceului și prietenii acestora au luat clubul cu asalt astfel capacitatea lui fiind depăsită. 
Balul a durat mai bine de 3 ore și a avut numeroase momente artistice, printre care s-a numărat și reprezentatia Xoniei care a înlocuit-o pe Lora .

Organizarea a fost destul de bună însă ca la toate Balurile Bobocilor  au fost și câteva momente moarte, dar acestea au fost acoperite foarte bine de cei doi prezentatori, în rest totul mi s-a parut ok până la momentul când am plecat. 
Poze nu am reusit să fac(am avut probleme cu aparatul) dar am reușit să filmez cu un alt aparat căteva momente pe care le voi posta pe blog imediat ce voi termina de editat.

La final juriul a decis iar castigătorii sunt următorii:

Miss Boboc Locul I: Deju Daniela
Miss Boboc Locul II: Miroseanu Alexandra
Miss Boboc Locul III: Hancerenco Eliza

Mister Boboc Locul II: Valciu Dragos
Mister Boboc Locul I: Lascar Silviu
Mister Boboc Locul III: Botorog Razvan.

Miss Popularitate: Chiriac Ramona
Mister Popularitate: Schifirnet Alexandru

Mai multe poze găsiți aici





Rezultate alegeri Consiliul Scolar Ion Ghica Bacău ~ LuCyFeR93
Program Studentiada 2013 ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Smiley - Acasă ~ LuCyFeR93
Am de dat doua invitatii la Halloween Party ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter