17 dec. 2014

3 zile și 750 de km de peripeții

Totul a început  într-o joi la o cafenea din Bacău, atunci când discutând despre una alta, Daniel îmi spune că pleacă vineri la Chișinău împreună cu încă doi prieteni comuni (noi am mai discutat asta, dar nu am crezut că vom merge :))) ).  Hmmm, am stat puțin pe gânduri, am dat câteva telefoane, deoarece eu sâmbăta lucrez ca fotograf în club (l-am anunțat pe patron ca nu ajung :D ) și eram gata să plec (fericire ..... )


Peripeții cu pasaportul :D

După cum vă spuneam nu am știut ca plecăm vineri, fiind joi trebuia să îmi fac cât mai rapid pașaportul. M-am interesat cât face un pașaport temporar (deoarece acesta se eleberează în numai 3 ore , singurul dezavantaj fiind acela că e valabil un singur an :(  ), 222 de lei.
Acum, cum fac rost de bani, eu aveam 100 de lei la mine (nu eram pregătit  să îmi fac pașaport), așa că am sunat un prieten să mă împrumute cu 200 de lei, zis și făcut. După câteva minute mă intâlnesc cu el, dar ce să vezi, acesta a înteles că vreau 20 de lei (eu mai aveam puțin și leșinam =)) ), asta e până la urma am făcut rost de bani și în 10 minute deja eram plecat de la Directiea de Evidență a Populatie. Acum trebuia ca în trei ore să mă întorc după pașaport, eu însă l-am luat vineri dimineața.

Prima zi pe drum

Noi am fi vrut să plecăm de dimineață, dar având Daniel un botez, am plecat undeva în jurul orei 17:30 tot de la o cafenea :)). Am încărcat mașina , 4 genți cu haine, 4 laptopuri, o tabletă, o cameră foto, o lopată și nelipsitul sac de nisip (dacă cineva ne spărgea masina făcea ușor 5000 de euro :)) ) Gata am plecat (am dat și nelipsitul check-in) până la Vaslui drumul nu e grozav dar după până la graniță este excelent.
Pe drum nu ne-am oprit deloc, am văzut doar o singură mașină de poliție, iar în jurul orei 19:10 am ajuns la Vama Albița. Dăm pașapoartele, actele mașinii, ne strigă pe fiecare toate bune și frumoase (între timp au ajuns în vamă 3 Mercedes-uri Clasa S și un BMW Seria 7 ), după 10 minute de verificări se întoarce vameșul și ne spune că nu putem trece deoarece avem ITP-ul expirat de două luni (fuck). Acum aveam două opțiuni să ne întoarcem și să facem ITP-ul ori să ne luăm o amendă de 800 de lei, așa ca ne-am întors :)))


Ce să facem acum, era deja 19:30 vineri unde dracu să facem ITP-ul... . 

Am ajuns în Huși și ce să vezi într-un oraș de 26.000 de locuitori există un singur hotel și o singură pensiune :)) . Am fost prima oară si am întrebat la pensiune (140 de lei pe noapte) și după la hotel(135 de lei) care cel puțin era în centrul oraș-ului (urma să regretăm alegerea făcută).












Ne-am dezechipat, acum să iesim în oras, vineri totul se închide la 11:30   (serios) ne-am plimbat puțin ”pe centru” și am mers la o cafenea ”Cafe Noir” pot spune frățiorul mai mic al White Caffe din Bacău....


Mâine vin cu partea a doua a călătoriei......


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter