23 dec. 2014

Am ajuns acasă (Chișinău-Iași-Bacău)


După cum spuneam în ultima postare, eram în Chișinău. Cum stăteam foarte aproape de centru (la 300 de metri), deja după mica noastră plimbare ne-am întors ”acasă” rupți de foame :)). Am  schimbat niște bani și am ieșit să căutăm un supermarket, aveam la 50 de metri de noi un centru comercial ”Sun City” așa că ne-am dus acolo în speranța că vom găsi ce căutăm :)).  Ne învârtim noi pe acolo, nu prea înțelegeam nimic (eram puțin dezorientați). La un moment dat dăm de un paznic și îl  întrebăm unde găsim un supermarket? , ne răspunde rapid, la Nr 1 la parter :)).

După ne-am dat seama despre ce era vorba, așa se chema magazinul :)) . Ne-am luat de acolo ceva de mâncare și ne-am pus la masă, se făcuse deja  ora 17. 
Ce facem ? Eu am vrut să fac câteva poze noaptea, așa că am fost din nou pe centru unde am fotografia câteva obiective, bineînteles după am fost și la o cafea (la Mojito).

După cafea, ne-am dus la facultate.... Ce facultate :))  Am fost pentru prima dată la Cazino :)) am băgat 100 de lei moldovenești și i-am pierdut :( (ruleta era în rusă așa că nu am înteles nimic). Totul a durat  cam două ore, după am plecat acasă supărați (normal seara trebuia să iesim în club, dar nu am mai mers, am stat acasă și ne-am făcut de cap:( )

Chișinău-Iași

După o noapte destul de scurtă, am iesit puțin pe centru și am fost să cumpărăm bomboane Bucuria (cam cu atât m-am întors de acolo), am mai făcut câteva poze , iar pe la ora 11:30 am predat apartamentul fiind foarte mulțumiți de condițiile în care am stat :D

Acum hai să ieșim din Chișinău, după ce ne-am învârtit de trei ori am reușit să  iesim, dar nu puteam pleca până nu mergeam la renumitul lant de restaurante ”La Plăcinte”(mai aveam câtiva lei moldovenești și am decis să îi cheltuim acolo :D). Am comandat ”Invârtită cu carne de pui și cu smântână” (la pachet) totul costând în jur de 90 de lei moldovenești, iar cât timp am asteptat am avut timp să analizăm localul, care este în stil tradițional îmbinat cu modernism (aici sigur poți veni să iei masa într-un mod relaxant).

Vama Română

După ce am plecat din Chișinău am ajuns foarte repede la Vama Leușeni, unde totul a decurs bine, însă la Vama Albița lucrurile nu au stat așa cum trebuia(si-au cam bătut joc de noi). După ce ne verifică actele și bagajele vameșul ne spune să tragem mașina pe banda a treia (fără nicio explicație). Stăm  ce stăm, după aproximativ jumătate de ora vine un vameș și ne întreabă dacă am fost controlați, i-am spus că da, se uită la noi și ne zice în timp ce râdea că de ce mai stam (pai bravo, tot voi ne spuneți să stăm și tot voi râdeți de noi).
 
Vamă-Iași-Bacău

Acum că tot am trecut de vamă, ne apropiam de intersecția unde ar fi trebuit să mergem spre Vaslui sau spre Iași, așa că am sunat o prietenă care era în Iași și am întrebat-o dacă vine la o cafea. Bineînțeles a trebuit să insistăm foarte mult cu telefoanele (nu știu unde își tinea telefonul =)) ), într-un final ne răspunde și ne spune că vine la cafea :D.

Drumul de la Iași la Bacău a fost unul destul de scurt ajungând acasă frânți de oboseală toti (eu Andrei, Daniel și Răzvan).


P.S Am fost certat de Andrei și Răzvan pe motiv că nu le-am trecut și lor numele în articolele anterioare, asă că acum uite că v-am trecut (a fost greșeala mea, scuze)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter