31 dec. 2014

Despre 2014 :D

A mai trecut un an, un an plin de realizări, atât pe plan profesional cât și pe plan personal. Acum când mai sunt puține ore din acest an am reușit să strâng cam tot ce am făcut anul acesta în acest mic articol, chiar dacă activitatea mea pe blog a fost redusă anul acesta (am reușit să scriu doar 90 de articole :( , o scădere uriașă față de anul trecut când am avut 330 de articole ).


Dacă ar fi să fac un mic clasament al primelor 3 lucruri pe care le-am realizat anul acesta, aș începe cu proiectul ”We are happy” realizat împreună cu Costi , primul Test Drive din viață :D și prima apariție la TV ca blogger :D, pe lângă acestea am făcut o mică listă cu ceea ce am făcut  mai împortant.


Ianuarie

- am scris despre Revelionul organizat de mine;

Februarie

-am începu o serie de articole intitulate ”Viața de student departe de casa”;
-am participat la primul Test Drive (VW Amarok );
-am avut prima apariție la tv (multumesc 1TV Bacau);

Martie
-am început filmările pentru We Are Happy ;
-am fost prezent la Târgul Regional de Turism ;
-am filmat un spot pentru ”Marșul pentru Viața” ;

Aprilie

-luna a început cu o farsă ;
-am fost prezent la deschiderea Auchan ;

Mai

-un nou Test Drive (Noul VW Polo 2014);
-am promovat proiectul ”Băcăuanii vor piste pentru biciclete”;

Iunie

-am promovat Holi Music Festival (plus 4 invitații date gratuit) ;

Iulie, August și Septembrie au fost luni de vacanță :))

Octombrie

-uite că am revenit ;
-un nou Test Drive (Nissan Pathfinder) ;

Noiembrie

-luna balurilor (Economic, Alecsandri și Facultate ) ;
-am scris și despre alegeri ;

Decembrie

-am scris despre mica escapadă de la Chișinău (1 , 2 , 3 );


Pe lângă asta am reușit să îmi cumpăr mai multe accesorii pentru aparat și un nou obiectiv (50 de mm), am fost angajat ca fotograf în club, iar pentru la anu îmi propun să îmi cumpăr lumini de studio :D.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter