21 iun. 2010

Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai


Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 200 metri lungime, poziţionat pe exteriorul terminalului de plecări al aeroportului internaţional din Frankfurt, menit să sporească vizibilitatea mărcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranzitează anual aeroportul.


Durează aproximativ 20 de secunde ca un autovehicul să traverseze zona panoului publicitar, fapt care acordă Hyundai oportunitatea unică de a îşi transmite mesajul către milioanele de călători. Campania curentă, dispusă pe cei 600 metri pătraţi de panou , încurajează călătorii să "Intre în joc", participând la evenimentele Hyundai dedicate Cupei Mondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

Panoul publicitar zugrăveşte fani ai celor 32 de echipe naţionale, sărbătorind calificarea şi implicarea acestora în campionat, în timp ce miliarde de suporteri le urmăresc evoluţia de acasă. Însă Hyundai nu doreşte numai ca fanii fotbalului să se bucure de campionat din casele lor şi invită suporterii să viziteze una dintre cele 15 locaţii Hyundai Fan Parks, localizate în Europa si dedicate campionatului.

Reclama, care va afişa un mesaj diferit la finalul campionatului din acest an, prezintă şi noile modele i30 şi ix35 , care beneficiază de inegalabilul pachet Triple 5. Programul oferă cinci ani de garanţie integrală, fără limită de kilometri, cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite.

Allan Rushforth, vice-preşedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: "Se spune că o imagine poate face cât o mie de cuvinte. Ei bine, acest panou face acest lucru în peste o mie de limbi. Campionatul Mondial oferă posibilitatea unică suporterilor de toate naţiile de a se reuni şi celebra împreună pasiunea pentru fotbal într-un mediu incitant. Realizăm la nivel de expunere importanţa campionatului pentru toţi cei implicaţi, iar Hyundai încurajează prin această reclama participarea activă a suporterilor."
SurSa promotor.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter