7 mai 2014

Piesa Săptămânii: Alina Eremia vs Antonia #60

Au trecut două săptămâni de când nu am mai postat ”piesa săptămâni”. De această dată nu am reuși să mă decid și vă las pe voi. Vă propun pentru acestă săptămână două piese, piesa Antoniei cu Jay Sean intitulată ”Wild Horses ”și ”Cum se face interpretată de Alina Eremia .

Prima piesă este licentiată la Roton și a fost lansată în urmă cu câteva ore, iar cea de-a doua este licențiată la Media Pro și a fost lansată luni (5 mai).

Iată ce a declarat Alina cu privire la videoclip “Mi-a plăcut faptul că s-a lucrat cu plăcere și bună dispoziție, ceea ce ne-a ajutat foarte mult să rezistăm atât de multe ore. Ironic, regizorul clipului, a avut grijă să surprinda cele mai interesante detalii”.


Sunt foarte recunoscătoare pentru această colaborare și încântată de această piesa, “Wild Horses” este sensibilă, cu mesaj puternic, compusă și produsă de niste oameni extraordinari și foarte talentați precum Wayne Hector, Noonie Bao și Axident, cărora le multumesc. Bineînțeles, mă bucur că Jay Sean a acceptat să cânte cu mine această piesă și că a venit special în Romania să filmăm acest videoclip, este un artist incredibil pe care îl apreciez, a spus Antonia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter