18 nov. 2014

Ca după alegeri

De data aceasta chiar am așteptat să văd rezultatele acestor alegeri prezidențiale, eu votând pentru o schimbare în mai bine a României, o Românie a lucrului bine făcut!! (sper ca noul președinte să reușească să schimbe ceva în bine în țară) Sincer să fiu până la ora 17:00 mă temeam că Domnul Victor Ponta urma să ne conducă în următorii 5 ani, dar bine că nu s-a întâmplat așa. Eu unul nu am văzut cu ochi buni ca un singur partid să dețina președenția și să aibă majoritatea în parlament .

Victorie Zdrobitoare

După ce după turul  unu domnul Dragnea ne spunea că este sigur că în turul doi Victor Ponta urma să obțină 54% , iar Klaus Iohannis doar 46%, se pare că aceste rezultate au fost întoarse de puterea votului astfel K.I a obținut 54,66% iar V.P 45,33%. (Romania lucrului bine făcut a învins)
M-am temut de persoanele de vârsta a treia și alegerile lor, dar se pare că a contat foarte mult influența copiilor  precați în străinătate care i-au sfătuit să voteze cu candidatul ACL (apropo ACL-ul numai exista de duminică de la ora 24, astfel în cursul zilei de azi PDL-ul a fuzionat cu PNL-ul astfel devenind un singur partid ”Noul PNL” ).

Batjocorirea românilor  aflați în diaspora a dus la acest rezultat, iar modul în care V.P. s-a văzut președinte înainte de începerea votului mi-a lăsat un gust amar și sungurul lucru care îmi vine acum să  fac este acela să îi urlu în față ”Puie Monta !!!!” :)))
Vă spuneam într-un articol anterior că imi doresc să iasă câți mai multi la vot, chiar peste 60-65%, uite că acest lucru aproape ca mi sa îndeplinit astfel au iesti la vot 11.2 mil de romani (cea mai mare prezența la vot de după 92).

Trebuie să avem răbdare
Acum singurul lucru de care avem nevoie, este să avem răbdare, pas cu pas facem Romania bine. Azi a fost făcut un pas mic fiind picată legea amnistiei și grațierii. La final voi posta un manifest primit de Moise Guran și făcut public:

”Deruta este mare în ambele tabere. Unii nu înteleg cum au putut sa piarda, altii cum au putut sa castige asa detasat.

Noi Generatia Facebook vrem să-i lămurim. Suntem generația tânără, medie, vârstnică (dar fiecare cu sufletul tânăr) “manipulați” doar de constiința noastra libera... să-i spunem “conștiința facebook”.

Mesaj catre PSD:

Incepeți curatenia urgent, scoateți în față oameni imaculați (sau măcar nu așa pătați). Asta este șansa voastra. Pe noi nu ne veți prostii cu fluturașii capsați de cupoanele bunicilor noștri, cum nu ne-ați prostit cu bau-baul unui neamt de alta religie decât a voastră, sau cu stafia lui Băsescu.
Nu ați furat voi atâți bani cât să ne puteți cumpara ca pe biserica ortodoxă, pe care ați compromis-o definitiv în ochii nostrii.
Doi ani nici nu știți cât de repede or să treacă. Iar noi vă asteptăm.

Mesaj catre PNL:

Citiți mesajul către PSD și învățați din el. Nu sunteți așa departe de PSD. Avantajul vostru acum a fost că nu ați avut cheia lor de la cufarul cu bani al tării noastre.

Mesaj catre Klaus Werner Iohannis:

Am închis ochii la lămuririle cu care ne-ati nelamurit. Am acceptat răul cel mai mic. V-am oferit puterea și onoarea să ne reprezentați.
Acum asteptăm:
- Asteptăm în primul rând să-i fortați pe cei care ne-au umilit părinții și copiii aflati departe de casa, să platească;
- Asteptăm să ni-i aduceți înapoi acasă cât mai repede cu putința;
- Asteptăm ca împreună să aratăm în lume că noi reprezentăm Romania.
Cu noi veți fi o forță, fără noi veți deveni o marioneta.Generația facebook s-a născut. Priviți cât de repede crestem.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter