12 nov. 2014

Facultatea și alegerile. Tu decizi !


Luni eram la facultate, iar după ce am terminat unul dintre cursuri, profesorul ne-a întrebat ”de ce suntem așa de neliniștiți în privința votului?” hmmm... (s-a făcut liniște în sală), în momentul acela singurul lucru care îmi trecea prin cap era viitorul meu. Eu, împreună cu toți tineri care votăm ne alegem viitorul, sincer vreau să trăiesc intr-o Românie Modernă în care să nu îmi fie frică de ziua de mâine.


Sunt îngrozit de faptul că anul acesta voi termina facultatea și nu voi avea unde să mă angajez. Vreau o schimbare!!!!


Trebuie să ieșim la vot, însă mai întâi trebuie să ne convingem bunicii și familia să voteze schimbarea , nu să voteze același partid cu 3 trandafiri (eu unul am reușit). M-ar  bucura să văd o prezență la vot de peste 65% sau poate mai !!!

Hai la vot !!! Puterea e la tine !!!

Mâine vorbim și despre cele două așa-zise confruntări !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter