24 nov. 2014

Bloom (De la idee la bani )

Poate te întrebi despre ce urmează să scriu în articol, ce reprezintă bloom, și care e legătura cu banii.

Vineri după cum poate știți am fost prezent la Balul Bobocilor de la C.N. Vasile Alecsandri, la care printre numeroasele momente artistice și prezentarea candidaților la titlurile de miss și mister au fost prezentate publicului două colecții vestimentare, una pentru fete intitulată ”Bloom” și una pentru băieți intitulată ”The urban Castle”.
Oare să fie fetele de vină?
Ei bine pe mine m-a impresionat colecția fetelor, care a fost creată special pentru acest eveniment de către o fostă elevă a colegiului, acum în vârstă de 22 de ani.
Despre cine este vorba?
Numele ei este Raluca (sau Raluca Pichiu așa cum își semnează ea colecțiile), și azi am luat legătura cu ea pentru un scurt interviu.

De unde această pasiune pentru modă?

De mică m-a pasionat lumea fascinantă a modei. Îmi place frumusețea, eleganța și tot ce rezultă din cele doua.
Iubesc moda deoarece oferă o anumită libertate oamenilor, le permite să fie cine vor să fie, și spune atât de multe fără a fi nevoie de cuvinte. Plus că îmi oferă autonomie în procesul de creație, iar asta e cel mai important pentru mine. Nu-mi place monotonia. Cred că cine nu creeaza sau nu face nimic cu sursa și inteligența creatoare care i-au fost oferite, e deja mort.

Deși nu m-am axat pe acest domeniu ( în prezent fiind instructor de dans modern), mereu desenam toate ideile de haine, pe diverse teme, sperând că intr-o zi să se concretizeze. Pentru că înca mă atrage și face parte din mine, am decis să-mi urmez și acest vis, lansându-mi propria colecție.


De ce Bloom?
Am ales denumirea de "Bloom" pentru colecție deoarece consider că oamenii ar trebui să privească în ei pentru a se putea transforma, să devina mai sensibili, mai frumosi, mai iubitori, pemtru a putea înflori și în exterior. Este vorba de o atitudine pozitivă fața de ceea ce ne înconjoară, un stil de viață și un mod de a fi plin de energie, optimism și frumusețe, prin care să ne bucurăm de lucrurile mărunte, să ne oprim câteva secunde să admiram natura și să fim în armonie cu universul.

Cât timp ai avut la dispoziție pentru a crea această colecție?

Am avut aproximativ 6 săptămâni pentru a realiza toate piesele vestimentare, 20 la număr, fiind inspirate din univers și natura.

Pe Raluca o gășiți foarte ușor pe Facebook, creațiile ei putând fi achiziționate, acestea având prețuri cuprinse între 45 și 120 de lei.

2 comentarii:

  1. scuza-ma pt atentionare. nu sunt un critic si nici porsoana care nu greseste niciodata dar ai cateva greseli in articol. (ai "mancat" litere pe alocuri si ai pus litere in plus unde nu trebuia). sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. mulțumesc pentru atenționare, sper că am corectat toate greșelile :D (pe viitor trebuie să fiu mai atent :D )

    RăspundețiȘtergere

 
Site Meter