11 nov. 2014

Mai sunt 6 zile. Tu iți decizi viitorul

Ei bine după o săptămâna de la primul tur al alegerilor prezidențiale am hotărât să scriu și eu câteva rânduri despre acestea, despre campaniile electorale, dar și despre alianțele încheiate în săptămâna ce a trecut.

Mai întâi voi prezenta rezultatele primilor 7 clasați în primul tur.

 Victor Viorel Ponta - 40,44 %
 Klaus Iohannis - 30,37 %
 Călin Popescu Tăriceanu - 5,36 %
 Elena Udrea - 5,20 %
 Monica Macovei - 4,44 %
 Dan Diaconescu - 4,03 %
 Vadim Tudor - 3,68 %

A început din ce în ce mai mult să mă deranjeze modul în care partidul ”rosu” a început să își facă campanie dar și modul în care acesta negociază cu partidele politice voturile românilor....(de unde au ei certitudinea că vor vota cu ei:D). Însă ceea ce au făcut astăzi a întrecut orice măsură, cum să arunci în curtea sediului ACL găini moarte și vii, care aveau la gât un mesaj ”Eu sunt Iohannis” sau ”Mi-e frică de dezbatere” :)), pe bune alte idei nu aveți... apropo această metoda era folosită de către naziști în anii 40 fiind o amenințare directă cu moartea. (Domnule Ponta vă e frica? ) (staful de campanie al PSD neagă orice implicare în acest incident )

Acum să vorbim puțin și despre secțiile de vot din diaspora care în anul 2012 atunci când ați vrut să îl demiteți pe Băsescu, erau cu aproximativ 1000 mai multe, programul era unul prelungit (de la ora 7 la ora 23 ) iar declarația pe proprie răspudere nu exista. Am ajuns de râsul lumii, să stea lumea la rând câte 4-5 ore pentru a vota, ba mai mult poate nici nu au reusit sa voteze!!!! (așa trebuie să ne tratăm cetățenii care trimit bani în țară?) Rușine!!!!


Imediat după primul tur au început alianțele, Domnul Ponta a început să ofere funcții pentru ași asigura mandatul de președinte. A început cu Tăriceanu căruia i-a promis postul de prim-ministru, un alt contracandidat domnul Vadim (pe care nu îl credeam în stare) care îl făcea în campanie cu ou și oțet (video aici) i-a dat voturile sale, eu îl consideram unu om care nu face așa ușor alianțe cu PSD-ul dar se pare ca m-am înșelat (setea de putere se pare că e mult mai mare). Dan Diacoescu (omul cu milioanele din privatizarea Olchim :)) ) nu îmi dau seama ce urmărește, dar se pare că președintele PP-DD,  Simona Allice Man a fost numită luni la conducerea Autorității Naționale pentru Turism, cu rang de secretar de stat. Teodor Melescanu, pe acest domn nu l-am înteles, de ce la vârsta de 73 de ani mai vrea să candidezi la președenție ( stiu că e dreptul lui, dar.... ),uite că a candidat și acum a ajuns ministru, încă două lucruri bifate în viața.

Apropo de alianțe, parcă biserica nu se poate implica în campanie și să influențeze votul. Am auzit că în unele localități se practica lucrul acesta !!!



Mai am multe de spus așa că mai las și pe mâine, până atunci singurul lucru pe care pot să îl spun este acela că trebuie să iesim la vot!!! Votul tău contează!!! Viitorul tău depinde de asta!!!!

Sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter