7 nov. 2014

Lumea IT #1. Pachet de programe oferit gratuit

Aşa cum am promis în articolul de revenire, în fiecare vineri de acum înainte voi posta câte o ştire din Lumea IT care a avut cel mai mare impact în săptămâna care a trecut.



Săptămana aceasta vorbim  despre Microsof care la doar o zi (5.11) după anunţarea unui parteneriat strategic cu Dropbox, anunță că utilizatorii care doresc să editeze și să păstreze documente Word, Excel și Power Point folosind serviciile de stocare Cloud nu vor mai avea nevoie de abonament  platiti pentru pachetul Office 365.

Doritorii pot folosi acum pachtele Office for Android sau Office for iOS şi să păstreze documentele la care lucrează în contul Dropbox fără să plătească nici o taxă către Microsoft. În plus, compania din Redmond a anunţat noi versiuni Office for iPad, Office for iPhone şi versiune Preview Office for Android -  toate oferind integrare cu serviciul Dropbox de stocare online.  

Aplicatia pentru Android nu este încă una finală așa că trebuie sa completezi un formular pentru înrolarea în programul de testare, varinata finala fiind gata abia în prima parte a anului viitor.

Chiar mă bucură foarte mult decizia celor de la Microsoft deoarece de multe ori  când sunt la facultate, vreau să îmi scriu cursurile pe tabletă și să le salvez într-un document word (fiind uşor de accesat şi acasă pe pc) și nici nu am vrut să dau bani în plus pe aplicații, aşa că mie chiar îmi prinde bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter