25 nov. 2010

ASa ZiSa Zi A PoRtiLoR DeSchIse

AzI 25 Noiembrie am fost informati ca in orarul 12-15 elevii Colegiului Economic Ion Ghica vom avea gratuitate la vizitarea anumitor obiective turistice din bacau.
Am poposit prima oara la Muzeul Din Baca ni sa cumunicat ca sa schimbat "ZiUa PoRtiLoR DeScHiSe"ca nu ar fi azi ci ar fi In ultima Sambata a lunii asa ca ce putem face achitam contravaloarea biletului si vizitam primele doua etaje ale muzeului
Dupa Ce am vizitat MuzEuL am plecat Spre ViVariu Acolo dam de alta prostie omeneasca ni sa comunicat ca nu putem vizita ViVaRiUl Gratuit .ok am trecut si peste asta Am Vorbit cu cei de la intrare si ni sa zis ca daca suntem 20 de persoane avem reducere 50 % din biletul de vizitare adica 2 lei(redus) 4 lei (pret Fara reducere),am plecat si dupa 10 minute m-am intors cu un grup mai mare de elevi ,am intrebat si supa ce ne-au vazut angajatii vivariului au crescut numarul de la care ni se facea reducere de la 20 la 40 de persoane .Hotie pe fata ce credeau ca daca au dat un zvon ca e gratuit elevii vor da navala uite ca nu sa intamplat asa .Asta e RoMaNia Nu Se MAi Stie De uNdE sa FuRe CA Sa MAi FaCa UN Ban

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter