6 nov. 2010

MeCi AmIcaL????????????

Vineri data de 05.11.2010 a fost organizat un meci amical intre echipa de profesori a Colegiului National Economic Ion Ghica Bacau cu echipa de fotbal a clasei a XI a F la care am avut si un public numeros dar mai ales fetele din clasa a XI a F care si-au incurajat din toata puterea  .ElEvii au dat tot ce au avut mai bun pe teren.
Echpa elevilor a inceput tare chiar din primele minute al primei reprizei iar in min. 5  a fost marcat si primul gol astfel  am avut un avantaj inca din primele minute ale partidei,oricat de tare sau straduit profesorii nu au reusit sa marcheze iar elevii au mai inscris inca 2 goluri doar in prima repriza.In repriza  a doua profesorii au fost extenuati iar coechipierii mei au reusit sa mai marcheze inca doua goluri iar finalul meciului ne-a gasit in atac.Am avut parte si de o vizita surpriza din partea directorului adjunct care ne-a felicitat pentru meciul pe care l-am desfasurat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter