26 nov. 2010

BaLUl BoBoCiLoR CoLeGiUl NaTiOnaL "Vasile Alecsandri" BaCaU


Vineri 26 Noiembrie 2010 a avut loc Balul Bobocilor de la Colegiul National "Vasile Alecsandri" din Bacau.
Deschiderea balului a fost facuta de Majoretele Colegiului care au avut avut pregatit un dans pentru aceasta zi speciala a colegiului.
Prezentatoarele Balului au fost doua fete care ne-au batutu la cap "Sa-i aplaudam" si"Nu PrEa  va aud aplauzele"din doua in doua minute numai asta ne ziceau mai ceva ca pe vremea "impuscatului"("Tovarasul Nicolae Ceausescu").
Balul nu a fost   deloc spectaculos tot balul a constat in dansuri si melodi interpretate mai bine sau mai rau(a fost o concurenta care mai bine dansa decat sa cante asa fals ).


MaJoReTe CoLeGiuL "VaSiLe Alecsandri" BaCaU

MiSs "Vasile Alecsandri" 2010 TiNuTa De Zi



MiSs Vasile alecsandri 2010 PrObA ArTistica

5 comentarii:

  1. ma...mie una chiar mi sa parut fain balul...unul reusit..nimic nu e perfect...fiecare bal a avut si momente frumoase si mai putin frumoase asa ca nu comentam.

    RăspundețiȘtergere
  2. fiercare are dreptul la o parere proprie..........

    RăspundețiȘtergere
  3. "a fost o concurenta care mai bine dansa decat sa cante asa fals:"
    Binee :-bd . =))
    Ar fi trebuit sa o inregistrez in vestiar cand spunea dupa ce a cantat : " Vai cata lume m-a aplaudat. Chiar le-a placut cantecul meu. Nu degeaba fac canto." =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu le-am analizat pe toate majoretele si cred ca cea din spate de pe ultimul rand care sta la inceput in fata tortului danseaza cel mai bine si ca ea trebuia sa stea in fata...pur si simplu ea face ca dansul sa arate bine daca te uiti atent se vede ca ea se misca cel mai frumos,celelalte parca numarau pasii in gand si se gandeau ce urmeaza in schimb se vede ca ea dansa pt k ii place...doar pt k e mai inalta nu trebuie sa stea in spate ea danseaza cel mai bine(no offense)si ea ar trebui sa fie in centrul atntiei...in afara de ea chiar nu mi-au placut cum au dansat celelalte nu sareau nu aveau energie...uitati-va si voi cred ca e singura cu breton si spuneti-mi ce credeti

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut:) Am si eu o mare intrebare!? La bal a fost o melodie lenta ceva lasciv:> canta o fata...se paote afla melodia va rog frumos?:D

    RăspundețiȘtergere

 
Site Meter