Faţă de multe propuneri de până acum, putem spune că schiţa nemţilor înfăţişează un monovolum cu forme plăcute, ba chiar o maşină foarte atractivă pentru ce suntem obişnuiţi de la Dacia. Partea frontală reuşeşte să-i imprime maşinii o impresie de forţă, iar bosajele proeminente ale roţilor ne duc cu gândul la soliditate şi siguranţă, caracteristici foarte importante pentru o maşină de familie.
Al treilea geam lateral este de mari dimensiuni, ceea ce indică prezenţa celui de-al treilea rând de scaune - nu mai este un secret faptul că Dacia monovolum va oferi 7 locuri, dar, faţă de Logan MCV, cele de pe al treilea rând vor oferi mult mai mult spaţiu şi un acces mai facil.
Rămâne, încă, întrebarea dacă Dacia monovolum va fi bazată tehnic tot pe platforma Logan-ului sau francezii vor "recicla" modelul lor Scenic. Totuşi, din informaţiile de până acum, se pare că prima variantă este cea mai plauzibilă. Maşina va avea o lungime de circa 4,5 metri, urmând a fi o familistă suficient de compactă, dar cu un spaţiu interior foarte generos.
Ca motorizări, se vehiculează cel pe benzină de 1,6 litri şi 110 CP, precum şi motorul 1.5 dCi, în versiunile de 90 CP, respectiv 110 CP. Cel puţin în Germania, preţul de bază se estimează că va fi de 12.000 euro, versiunea diesel cea mai puternică urmând a costa circa 15.000 euro. Adică preţuri extrem de competitive în domeniul monovolumelor compacte cu până la 7 locuri.
Încă nu avem o confirmare în acest sens, dar există şanse destul de mari ca noua Dacia monovolum să fie inaugurată oficial cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011, în toamnă, urmând ca lansarea comercială să aibă loc la începutul lui 2012. Până atunci, vă vom ţine la curent cu orice informaţie nouă despre Dacia monovolum.
Al treilea geam lateral este de mari dimensiuni, ceea ce indică prezenţa celui de-al treilea rând de scaune - nu mai este un secret faptul că Dacia monovolum va oferi 7 locuri, dar, faţă de Logan MCV, cele de pe al treilea rând vor oferi mult mai mult spaţiu şi un acces mai facil.
Rămâne, încă, întrebarea dacă Dacia monovolum va fi bazată tehnic tot pe platforma Logan-ului sau francezii vor "recicla" modelul lor Scenic. Totuşi, din informaţiile de până acum, se pare că prima variantă este cea mai plauzibilă. Maşina va avea o lungime de circa 4,5 metri, urmând a fi o familistă suficient de compactă, dar cu un spaţiu interior foarte generos.
Ca motorizări, se vehiculează cel pe benzină de 1,6 litri şi 110 CP, precum şi motorul 1.5 dCi, în versiunile de 90 CP, respectiv 110 CP. Cel puţin în Germania, preţul de bază se estimează că va fi de 12.000 euro, versiunea diesel cea mai puternică urmând a costa circa 15.000 euro. Adică preţuri extrem de competitive în domeniul monovolumelor compacte cu până la 7 locuri.
Încă nu avem o confirmare în acest sens, dar există şanse destul de mari ca noua Dacia monovolum să fie inaugurată oficial cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011, în toamnă, urmând ca lansarea comercială să aibă loc la începutul lui 2012. Până atunci, vă vom ţine la curent cu orice informaţie nouă despre Dacia monovolum.
SURSa PrOmOTOR
un nou cacat in tifon
RăspundețiȘtergere