12 mar. 2014

Câteva date statistice despre We are happy in Bacău

Uite că a venit timpul să vorbim și despre câteva date statistice cu privire la videoclipul We are happy in Bacău pe care Costi și cu mine l-am realizat.

Astăzi se împlinește fix o săptămână de când l-am lansat pe YouTube așa că am decis  să scriu câteva lucruri.

În primul rând vreau să le mulțumesc tuturor celor care au publicat clipul pe  site-ul lor, astfel am reușit ca până în momentul de față să ajungem la peste 24.500 de vizionări.

Cu ajutorul unei aplicații create de cei de la  Adverica am reusit să văd în ce măsură clipul mostru a avut succes, astfel am reușit să strângem  3334 de like-uri, 865 de share-uri și 471 de comentarii toate acestea numai pe Facebook. Pe Twitter stăm puțin mai prost având numai 10 postări (oricum consider că la general stăm foarte bine)

Acum a venit rândul blog-urilor noastre (al meu și a lui Costi), articolul meu a avut următoarele rezultate 142 de like-uri, 26 de share-uri, 23 de comentarii, 4 Tweet-uri și un Pin, Costi a publicat articolul cu o zi mai târziu și a reusit să obțină următoarele rezultate 74 de like-uri, 13 share-uri, 6 comentarii și un Tweet.
 








Sincer am rămas plăcut surpins de rezultate și sper să ajungem la 30.000 de afisări pentru a ne putea ține de cuvânt și să realizăm materialul cu Bloopers.



România, prezență dezamăgitoare la Târgul Regional de Turism ~ LuCyFeR93
Din culisele We are happy in Bacau ~ LuCyFeR93
Am lansat ”We are happy in Bacău” ~ LuCyFeR93
Află cum poți intra în posesia a două invitații la Mozaic ~ LuCyFeR93
Cu ce vine nou Samsung Galaxy S5 ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter