7 mar. 2014

România, prezență dezamăgitoare la Târgul Regional de Turism

Azi (07.03) am fost prezent împreună cu  câțiva colegi  de la facultate la deschiderea Târgului Regional de Turism organizat în acest weekend  la Centrul de Afaceri.
Printre cele aproximativ  30 de firme participante la târg spre surprinderea mea am dat și de standul României, acesta fiind destinat promovării turismului în Romania.(un lucru bun)
Ce să vezi dezamăgire totală, într-un spațiu foarte mare  doar un banner și două mese pe care erau ”aruncate” câteva pliante. (asta da promovare) După parerea mea un stand trebuie să atragă nu să respingă.
Avem atâtea locuri în România care merită promovate dar noi ne batem joc.....   (pe parcursul celor 3 ore cât timp am fost prezent la târg nu am văzut decât 3 sau 4 oameni care au trecut pe la acest stand)  :(

La polul opus s-a situat compania Inter-Tour care împlinește 20 de ani de la înființare și au venit la târg cu o ”Ofertă SHOK”* pentru Grecia Paralia Katerni 7 nopți de cazare la 1 Euro :).
Pe lângă aceste oferte nu am putut să nu remarc oferta de 5 zile la Istanbul  cu un preț de 199 de euro, transportul fiind asigurat cu autocar de 3 stele.(o ofertă destul de bună zic eu)
Cel mai scump sejur este cel de 17 zile în Spania-Andaluzia, acesta având un preț de 755 de euro.

Programul de vizitare este de la 0ra 10 la 18.

*această ofertă vine cu transport cu autocarul având un cost de 399 de lei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter