21 mar. 2014

Am lansat clipul de promovare a Marșului pentru Viața


După două zile în care am fimat și editat ( împreună cu Daniel), am reușit ca astăzi (21.03) să îl lansez oficial și pe blog. Videoclipul este unul dedicat special promovării ”Marșului pentru viață” care are loc sâmbătă începând cu ora 11.

Am rămas surprins  deoarece numai în două zile de la postarea clipului pe YouTube acesta a reșit să adune aproximativ 2000 de vizionări, iar potrivit celor de la Ardvertica am reusit să avem 521 de like-uri, 182 de share-uri și 41 de comentarii ( eu zic că stăm foarte bine).


Sper să vă  placă ;) (vizionați clipul în HD)

Videoclip de promovare a Marșului Pentru Viață de lucian-antal


Câteva date statistice despre We are happy in Bacău ~ LuCyFeR93
Glow in the dark ediția a II a @ Matteo Caffe ~ LuCyFeR93
România, prezență dezamăgitoare la Târgul Regional de Turism ~ LuCyFeR93
Din culisele We are happy in Bacau ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter