6 mar. 2014

Din culisele We are happy in Bacau

Voi începe prin a le mulțumi tuturol celor care au participat la filmari pe parcursul celor două zile, tot pe această cale țin să  îmi cer scuze dacă am enervat pe cineva (dar după atâtea ore de filmare și de plimbat prin oraș îmi ajungea și mie).
Pot spune că filmările s-au desfășurat în condiții foarte bune (exeptând vremea și faptul că era pentru prima oară când filmam cu un Sony EX1 fără ajutorul nimănui). Am filmat așa cum am spus și mai devreme cu un Sony EX1 și cu un Nikon D5100 căruia i-am atașat două obiective unul de 50 de mm de la Nikon și un 17-50 de la Tamron.

Filmările au început la Gară și pot spune că au durat cel mai mult (eram somnoroși deși era trecut de ora 10) am tras de mai multe ori anumite cadre( ba apărea câte o babă în cadru ba unul dintre ”dansatori” se împiedica). Am filmat și pe faimoasa scară din gară care nu duce nicăieri, dar acest cadru nu a apărut în videoclip.

Următoarea locație a fost în autobuz, iar pentru a ajunge unde trebuia (adică în parcul Trandafirilor) eram nevoiți să luăm autobuzul nr 18 dar din grabă am luat nr 17. Am  început să filmăm, oamenii din autobuz se uitau ciudat, unii erau amuzați alții au început să comenteze.

În Parcul Trandafirilor, pe bloc și în Parcul Catedralei  nu am întâmpinat probleme. A urmat Piața Centrală aici surpriză totală lumea a colaborat. (wow)  Printre cadrele cu zarzavaturi și Bianca își face apariția și o domnișoară pe bicicletă careia i-am propus să o filmez cum se plimbă printre tarabe. Zis și făcut, numai că am fost nevoit să trag două duble deoarece în prima i-am filmat ”fundulețul” ;) 

A urmat starea civilă acolo unde speram să găsim o mireasă care era dispusă să filmeze cu noi. Am avut noroc. Am găsit mireasa dar aceasta nu a vrut să colaboreze si ne-a trimis să ne găsim altă mireasă :(

La Ateneu și la Pătratel nu am stat foarte mult, singurul lucru notabil a fost interviul acordat de Costi pentru 1TV Bacau. De aici am plecat la Cafe du Theatre care a fost cel mai neproductiv loc :(

Duminică am început filmările la ora 13 la muzeu, după care am plecat spre Ferdinand și Alecsandri acolo unde am filmat pe holurile școlii și pe terenul de sport.În jurul orei 16:20 ne-am întâlnit în Piața Tricolurilui unde am rămas surprins să văd câtă lume a venit să danseze chiar dacă afară ploua. :D
Pe la ora 17 30 ne-am dus în parcare la Cora unde am vrut să filmăm dar agenții de pază nu ne-au permis acest lucru . :(


După atâtea zile de muncă sunt și persoane comentează la clip (eu îi înțeleg) dar să mă înteleagă și ei pe mine, eu nu am o scoala de montaj sau ceva de genu e primul meu proiect mai amplu. 
Vă mulțumesc că în 24 de ore de la postarea clipului acesta a adunat deja peste 7000 de vizionări ( vă promit că dacă ajungem la 30.000 vom face și bloopers).


Am lansat ”We are happy in Bacău” ~ LuCyFeR93
Află cum poți intra în posesia a două invitații la Mozaic ~ LuCyFeR93
Cu ce vine nou Samsung Galaxy S5 ~ LuCyFeR93
Sâmbătă încep filmările pentru ”We are Happy in Bacău” ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Nicole Cherry - Phenomeno #54 ~ LuCyFeR93

2 comentarii:

 
Site Meter