1 mar. 2014

sky FX a lansat primul album

sky FX pe numele său adevărat Ghioc Mădălin, a lansat ieri, 28 februarie, un nou album intitulat "Evolutie". Este primul său album creat în format real și costa 15 lei, acesta putând fi achizionat de aici.

”Nu am mai făcut nimic nou în ultima perioada așa că a trebuit să schimb acest lucru. M-am întors de ziua mea cu un nou album numit "Evolutie". Este al doilea album al meu dar este primul pe care l-am scos în format real. Primul fiind doar încărcat pe net. Albumul nou "Evoluție" scoate în evidență tocmai evoluția mea de la început până în ziua de azi. Sper să fie pe placul tuturor,” a declarat sky FX.



Cu ce vine nou Samsung Galaxy S5 ~ LuCyFeR93
Sâmbătă încep filmările pentru ”We are Happy in Bacău” ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Nicole Cherry - Phenomeno #54 ~ LuCyFeR93
Prima apariție la TV ~ LuCyFeR93 (sper să nu fie și ultima)
Test Drive VW Amarok !!
Jaf în ”60 de secunde” ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter