9 feb. 2014

Anunțul făcut de creatorul jocului Flappy Bird !!!

După ce în ultimele zile jocul Flappy Bird a devenit unul dintre cele mai populare jocuri din App Store, se pare că acesta a ajuns în această pozitie intr-un mod suspect, fiind vorba de manipularea algoritmilor din App Store folosind roboți virtuali.

În ciuda succesului (jocul generând 50.000 de dolari zilnic) se pare că în următoarele ore jocul  urmează să fie retras din App Store, dezvoltatorul susținând că îi ”distruge” viața.
Se pare că toata drama dezvoltatorului este legată de faptul că acesta a reușit să demonstreze fragilitatea App Store-ului cu ajutorul unei retele de roboți virtuali care au făcut ca un joc banal să ajungă în câteva zile în top.

Sincer și eu am jocul atât pe telefon cât și pe tableta, dar spre rușinea mea nu am reușit să strâng mai mult de 15 puncte L (trebuie să specific că mă enervez foarte repede).





WTF Mynele Tv ... pe bune .... 
Piesa Săptămânii: Jason Derulo - "Stupid Love" #51 ~ LuCyFeR93
Facebook a lansat o nouă aplicație!!! wow ~ LuCyFeR93
Viața de student departe de casă ( I ) ~ LuCyFeR93
Anunț important pentru studentii din Bacău ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter