16 feb. 2014

Viața de student departe de casă (II)

Continuăm seria interviurilor cu studenti astăzi oprindu-ne la Iași. Vorbim cu Andrei Solomon un fost coleg  de  liceu, acesta locuiește în Traian  și a termint liceul la Colegiul Economic ”Ion Ghica” acum fiind în anul II la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Iași

1. Ce te-a determinat să alegi această facultate, ai avut si alte optiuni? 
Ceea ce m-a determinat să aleg facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Iași a fost curiozitatea care mi-a trezit-o Pera Novacovici, perioadă în care mă documentam despre dezvoltarea personală. Cea de-a doua opțiune a fost mai mult de siguranță, am optat și pentru FEAA 
 2. Ai găsit ceea ce căutai la această facultate sau regreți alegerea făcută? 
Nu regret alegerea făcută deoarece așa am avut posibilitatea de a întâlni persoane noi, care vin la Iași din toate colțurile Moldovei și nu numai. În ceea ce privește căutarea mai este mult de muncă pentru a obține ceea ce vreau și mă bucur că progresul se observă. 
3. Cum sunt colegii? A fost usor să iți faci prieteni? 
Nu mi-a fost ușor să îmi fac prieteni datorită firii introvertite și colegii sunt diverși ca la orice altă facultate. 
4. Stai la cămin sau în chirie? Cum te descurci pe plan financiar? 
Am optat pentru cămin, pentru că e mai accesibil pentru mine pe plan financiar. 
5. Ai reușit să obții vreo bursă? Lucrezi/ ai lucrat pe undeva? 
Nu am dorit să obțin o bursă. Da, am lucrat ca barman la o cafenea din Iași și acum lucrez la o firmă de consultanță. 
6. Cum îți petreci timpul liber? 
O parte din timpul liber îl petrec implicându-mă în activitățile din O.N.G.-ul din care fac parte 
7. Care sunt planurile tale pe viitor? 
Îți vei continua studiile sau vei începe să lucrezi? Încerc să le imbin, să îmi continui studiile și implicit să lucrez pentru a avea bani pentru a-mi permite să le continui. 
8. Povestește-mi o întâmplare care te-a marcat din perioada de studenție de până acum? 
Cea mai recentă, are legătură cu proiectul pe care-l coordonez, Braining Days, când am fost invitat la Digi TV pentru a-l promova. De abia atunci mi-am dat seama că proiectul se face cunoscut mai bine și a fost o experiență nouă, binevenită. 
9. Câte șanse în viață crezi că îți va oferi diploma pe care o vei primi la final în condițiile în care, în ziua de azi, o pereche de silicoane sau un număr pe tricou de fotbalist îți asigură realizarea în viață? 
Diploma niciodată nu îți va asigura un loc de muncă, pentru că nu e astă scopul ei. Cel putin așa o consider. Diploma este o dovadă că ai urmat cursuri de specialitate și cam atât. În momentul în care știi ce vrei, arată că vrei acel lucru și muncește pentru el. 
10. Te gândești să pleci din România după terminarea studiilor? 
Momentan nu. 


11. Ți-e dor de familie, de casă, de prieteni? 
Da, mi-e dor de părinți, în special, pentru că în ultima vreme merg acasă destul de rar. 
12. Transmite un mesaj liceenilor , viitorilor studenti.
Află ce îți place, vezi la ce facultăți te poți înscrie pentru a dezvolta potențialul, pentru că asta e cel mai important. Fă ceea ce îți place!


Oare așa va arăta noul iPhone 6 ?? (wow) ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Clean Bandit - Rather Be feat. Jess Glynne #52 ~ LuCyFeR93
Universitatea Vasile Alecsandri vine în ajutorul elevilor de clasa a XII a
Despre Flappy Bird (la asta nu mă așteptam)~ LuCyFeR93
WTF Mynele Tv ... pe bune .... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter