25 feb. 2014

Prima apariție la TV

Ieri în jurul orei 13 am fost contactat de Adrian (reporter la 1TV Bacău) și am fost întrebat dacă aș fi de acord să îi ofer un interviu în care să vorbesc despre viata de blogger.
La început am ezitat, dar până la urmă am acceptat astfel în jurul orei 13:30 am ajuns la sediul 1TV Bacău unde am acordat acest interviu. Fiind la primul meu interviu emoțiile si-au spus cuvântul, iar din neatenție am repeta expresia ”ca să spun așa” fapt care m-a enervat. (poate și pe voi).

Așa cum am spus și în interviu viața de blogger este una care cere sacrificii, dar care nu îti oferă o stabilitate pe plan financiar, astfel vei fi nevoit să recurgi la alte metode pentru a câțtiga bani. Pentru acest lucru am deschis un site (Studio93.ro) care se ocupă cu servicii foto-video pentru  diverse evenimente.
Interviul nu a durat mai mult de 30 de minute, reușind să vorbesc doar despre câteva lucruri pe care sper că le voi realiza pe viitor.

Pe această cale tin să vă mulțumesc vouă pentru că mă citiți și vă promit că mă voi tine de treabă și în continuare.

P.S : Sper ca la următorul interviu să mă descurc mult mai bine ;). 
Sursă video: 1TV Bacău







Test Drive VW Amarok !!
Jaf în ”60 de secunde” ~ LuCyFeR93
Piesa Săptămânii: Speak feat. Raluka & DOC - Lasa-ma-mi place #53  
Oare așa va arăta noul iPhone 6 ?? (wow) ~ LuCyFeR93

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru prima ta aparitie. Sincer mi-a placut cum te-ai prezentat. Faci o treaba foarte buna cu blogul, tine-o tot asa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo! Eu mai am de lucrat pana sa ajung sus cu blogul, insa macar sper sa vina acea zi:) Succes!

    RăspundețiȘtergere

 
Site Meter