2 feb. 2014

Viața de student departe de casă ( I )

În urmă cu câteva săptămâni colegul și prietenul meu de la Faraoani.ro a avut o idee de a realiza mai multe interviuri cu studentii pleacați de acasă  să studieze în diferite părți ale tării. Astfel m-am hotărât să aplic și eu această idee pe blog, începând din această saptămâna voi publica câte un interviu cu un student care este plecat de acasă.(voi publica câte două interviuri pe lună) 

Săptămâna aceasta voi vorbi despre  Cucoș Tatiana, care este din Republica Moldova, aceasta a absolvit Liceul Teoretic “Alexei Mateevici” din orașul Căușeni si este o fire veselă, plină de viață și energică.
11.  Ce anume te-a determinat să alegi România pentru ați continua studiile dar mai ales Bacăul?
Am ales să îmi continui studiile în România pentru că sistemul de învățămînt este mai dezvoltat decît în Republica Moldova, diploma obținută este recunoscută în UE, mi-am dorit să vorbesc limba română corect și nu în ultimul rînd să cunosc oamenii de aici. Cît despre Bacău, cred că așa mi-a fost norocul, pentru că vroiam la Marketing și doar aici au fost oferite 4 locuri, pe cînd în celelalte orașe – 1-2 locuri.  
22.  Ce te-a determinat să alegi această facultate, ai avut si alte optiuni?
Încă din liceu mă gîndeam că voi alege Științe economice și practic nu am vrut să aleg altceva.
33.  Ai găsit ceea ce căutai la această facultate sau regreți alegerea făcută?
Sunt mândră de alegerea făcută. Îmi place mult ceea ce învăț la această facultate.
44. Cum sunt colegii? A fost usor să iți faci prieteni?
Cred că am cei mai buni colegi, eu vin de plăcere la toate cursurile și seminariile, pentru că îmi place ceea ce învăț și pentru ca să petrec mai mult timp cu colegii mei. Încă de la început am fost primită și susținută de colegi și am reușit să mă împrietenesc ușor cu unii din ei.
55.   Stai la cămin sau în chirie? Cum te descurci pe plan financiar?
Stau la cămin. Trăiesc din bursa și mă mai susține financiar familia.
66. Cum îți petreci timpul liber?
Dispun de puțin timp liber, deoarece am multe activități ( sunt membru în Rotaract Club Bacău și șefă de palier în căminul unde stau).Uneori după cursuri mai ieșim cu colegii la o cafea, la cămin citesc cărți, în weekend merg la bazinul de înnot cu prietenii din cămin.
   7. Care sunt planurile tale pe viitor? Îți vei continua studiile sau vei începe să lucrezi?
Vreau să îmi continui studiile, dar, după ce obțin licența o să încerc să lucrez în domeniu economic.

8.   Ți-e dor de familie, de casă ,de prieteni?
Mi-e foarte dor de familie și de casă, însă familia mea este plecată la Moscova și vin acasă destul de rar. Prieteni au rămas mai puțini, dar știu că mă pot baza pe ei, sunt de încredere și mi-e dor de ei, apreciez că deși merg destul de rar acasă (doar în vacanțe) ei îmi sunt aproape și mă ajută atunci cînd le cer un sfat sau am nevoie de ceva.
99. Transmite-le un mesaj liceenilor , viitorilor studenti

Liceenilor, viitorilor studenți, le-aș spune următoarele, dacă măcar odată v-ați gîndit să alegeți România pentru continuarea studiilor, nu ezitați nu veți regreta, aveți ce învăța aici !! Mult succes în alegerea ce vă aparține.


Anunț important pentru studentii din Bacău ~ LuCyFeR93
Despre Iphone 6 (Air?) ~ LuCyFeR93

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter