20 feb. 2014

Jaf în ”60 de secunde”

Chiar acum câteva zile spuneam că ”nu se mai întâmplă ceva în Bacău”, era plictiseală, era vacanță (pentru studenți), astăzi însă lucrurile au luat-o razna.
În jurul orei 14:30 primesc un apel de la un prieten, acesta spunându-mi că este un jaf armat la o bancă de pe Ștefan cel Mare, atunci eu îi răspund ”pe bune acum 10 minute am trecut pe acolo, nu te cred” și îi inched telefonul dar mă interesez și după două minute îl sun și îi confirm. Aș fi vrut să merg și eu acolo dar camera mea foto  stătea foarte bine acasă…….

Minutele trec și aflu mai multe vești, se pare că în jurul orei 14 un bărbat înarmat a intrat în sediul băncii BRD unde a amenintat-o pe caseriță și a sustras o sumă de bani care se aflau la vedere(hmmm ceva nu e în regulă aici).

Se pare că bărbatul are vârsta cuprinsă între 30-40 de ani, acesta folosind scara vecină care are acces în curtea interioară, aceasta fiind calea lui de scăpare deoarece pe stradă erau foarte multi treători fiind o oră de vârf.

După ce acesta a fugit angajatele băncii au apăsat butonul de panică zona fiind imediat împânzită de politiști si jandarmi plus lucrători de la Serviciul Operațiuni Speciale, însă nici până la această oră nu se stie nimic depres aggressor, politiști se bazează pe camerele de supraveghere pentru al identifica.

Uite că acum ajunge și Bacăul la știri!!!! (Mai bine nu) Astept să văd cât durează până arestează pe cineva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter