27 feb. 2014

Sâmbătă încep filmările pentru ”We are Happy in Bacău”

După cum am spus și în titlu  sâmbătă 1 Martie  debutează  filmările pentru  ”We Are Happy in Bacău”, un format copiat în toată lumea.

După ce timp de două săptămâni Costi împreună cu mine si cu ajutorul asociațiilor I.D. Fest, Leo Alpha Young&Smart, Interact Bacau (mai mult Costi) am lucrat pentru buna desfășurare a acestui eveniment.
Ideea a venit după ce am văzut varianta filmată în București și ne-am spus că ar fi  bine să apară și Bacăul pe harta Happy a lumii.

Filmările clipului vor dura în jur de 3 zile, acestea desfășurându-se în 18 locații din Bacău, printre care se numără Piața Tricolorului, Bazinul de Înnot și multe alte locații emblematice pentru Bacău. În clip vor apărea aproximativ 50 de persoane.

De imagine și montaj mă voi ocupa eu împreună cu Costi urmând ca până miercuri să îl terminăm astfel în jurul orei 20 va fi incarcat pe YouTube.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter