19 feb. 2014

Piesa Săptămânii: Speak feat. Raluka & DOC - Lasa-ma-mi place #53

Piesa acestei săptămânii este interpretată de Speakîmpreună cu Raluka & DOC și este intitulată " Lasă-mă-mi place ". 
Melodia a fost lansată aseară (18.02) pe contul de YouTube al HaHaHa Production reușind până în momentul de față să strângă aproximativ 100 de mii de vizionări.

"În seara în care Raluka a venit la noi la studio, nu era în plan să facem o piesă împreună...eu sincer îmi doream mai mult să o agăț. Poate că asta își dorea și DOC...cert e că această colaborare a ieșit dintr-o joacă, într-o seară relaxată la studio. " declară Speak.
"M-am simțit foarte bine colaborând cu Speak și DOC pentru această piesă, atitudinea lor m-a măgulit de-a dreptul. Piesa este inspirată dintr-o situație reală tipică fetelor indecise, când nu ești sigură dacă da sau dacă nu. " spune Raluka.

"Piesa a ieșit de la sine, din caterinca mea, a lui Speak și a întregii echipe HaHaHa, într-o zi de studio. Raluka s-a potrivit mănușa cu refrenul, iar noi am râs mult făcând aceasta piesă. A ieșit din pură bună dispozitie și sper să producă acelasi lucru." declara DOC.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter