Proiectul Dacia Logan II, cunoscut sub numele X52, este în mare parte gata, constructorul începând negocierile cu furnizorii de subansamble.
Viitorul Dacia Logan este în prezent un proiect strict secret şi singurul lucru care se cunoaşte în prezent este numele de cod, X52. Ziarul Financiar a discutat însă cu principalii furnizori pentru a afla detalii noi despre urmaşul lui X90. Astfel, aflăm că majoritatea furnizorilor negociază deja cu Renault contractele pentru furnizarea de componente pentru viitorul model, proiectarea componentelor fiind deja finalizată.
Din păcate nu aflăm prea multe detalii concrete. Conform lui Cătălin Tischer, director general Mahle, furnizor al filtrelor de aer, motorizările rămân aceleaşi, cu cilindree neschimbate, dar au devenit mai performante având un consum mai mic şi de asemenea emisii de dioxid de carbon reduse.
O ipoteză interesantă este emisă de reprezentanţii Elba Timişoara, furnizorul blocurilor optice, care spun că există posibilitatea inserării tehnologiei LED în farurile viitorului Logan. Declaraţia este însă uşor înşelătoare, pentru că este greu de crezut că Renault va implementa blocuri optice întâi pe Logan, atâta timp cât majoritatea modelelor Renault nu au aşa ceva.
Viitoarea generaţie Dacia Logan ar trebui să iasă pe piaţă în 2012, dar se pare că nu va fi singurul automobil low-cost lansat în acel an Citroen şi Peugeot pregătind şi ei un automobil accesibil.
Citiţi în continuare pe ZF.ro care sunt ameninţările viitorului Dacia Logan.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu