31 aug. 2010

AdA STI Tu CUm..........>>

● Asteptam..si iar asteptam.Linistea m-a imbratisat si m-a cuprins bine..Dupa minute indelungate de asteptare,linistea m-a lasat dintr-o data si a plecat in lumina imbatatoare a ferestrei.Simtind asta m-am dus in bucatarie si m-am asezat pe un scaun ,mi-am pus o melodie.Melodiile mele reci pe care le ascult in fiecare zi.Am apasat ‘play’ si a inceput totul sa fie straniu,dubios..Dar nu conta asta pentru ca era destul de bine,cred eu.Imi ridic capul si privirea spre tavan si acolo vad mii de culori jucandu-se,mii de copii care ma privesc,mii de sunete extrase din gura unui artist,mii de fluturasi care imi ascultau gandurile,mii de lumanani pictate in verde arzand,mii de pete de culoare neagra,mii de atat.La un moment dat melodia se termina,totul a disparut dintr-o data si speriata revin cu privirea la casetofonul antic care ma minuna.Dintr-o data,la chiuveta neagra din coltul bucatarie,se aud picaturi de apa curgand intransa.Ma mut cu totul acolo si incep sa privesc..Stateam cu mana infipta in maxilar si numaram picaturile..Punandu-mi in cap ideea ca fiecare picatura e o stare de-a mea..Care incepe cu bine si dupa se prabuseste intr-un loc urat.Si tot asa cu fiecare picatura..Vroiam,asa, sa fiu eu acea picatura minuscula care cade,sa simt si eu ce simte ea..Mai vroiam sa fiu acea picatura pentru ca stiam ca de fiecare data cand ploua,cad pe obrazul tau..si iti simt caldura care cauta un loc si mai cald..Totul se termina si acolo pentru ca deja trecuse 1h de cand tot numaram..si imi puneam diferite idei..Ajunsesem la picatura numaru’ 1.203.910.Minune !

Iar a trecut timpul ca gandul si am plecat in pat,acolo ma intorc si stau pe partea stanga a corpului.In fata mea este un perete alb,fara culoare,fara nimic dar totusi frumos.Peretele acela este peretele cu minuni mai mici..pentru ca in fiecare seara cand il privesc, simt ca ma priveste,si tot asa.Pur si simplu imi citeste gandurile,si stiu ca acela este si va ramane peretele gandurilor mele..

Adorm,adorm intr-un somn profund si totusi serafic,pentru ca acolo imi gasesc locul cu liniste adanca si lucruri absolut frumoase.Acolo mereu imi gasesc visul cautat..daca nu se intampla in realitate,se intampla acolo,si tot ma simt mai bine.Imaginatia mea se termina,nici nu stiu daca dorm cu ochii deschisi,visez,gandesc,vorbesc..Totul se termina si atat.De ce nu imi pot face o viata in vis ?

Majoritatea posturilor vor fi fictive ! ! (Adelaida)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Site Meter